SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Szponzoráció | A rioi Himnusz a Samsungtól


Samsung: A rioi Himnusz a Samsungtól
2016-07-22 21:20 |



A televíziós és digitális felületekre szánt reklámfilm a globális együttműködést és a határokon átívelő kommunikációt ünnepli, miközben világszerte büszkeséggel tölti el a szurkolókat és a sportolókat.

A Samsung Electronics - a vezeték nélküli eszközök kategóriában az olimpiai játékok nemzetközi partnere - bemutatta a sporteseményre készített, "A himnusz" címet viselő reklámfilmjét. Az alkotók a különböző nemzetek himnuszainak egyes részleteit kombinálva hoztak létre egy egyedi zenedarabot, amelyet a világ különböző pontjáról érkező sportolók adnak elő.

"A Himnusz" nyitójelenetében egy fiatal ausztrál lány énekel fel egy sort Botswana nemzeti himnuszából egy Samsung Galaxy S7 edge készülékre. A reklámban a Samsung Galaxy okostelefon beutazza a világ összes szegletét, miközben rögzíti és megosztja a szurkolók és a sportolók hangját, ahogy elénekelnek egy-egy sort a különböző nemzetek himnuszaiból. Az egyes részletek folytonosan követik egymást, így jön létre egy teljesen új alkotás. A nézők eközben megismerkedhetnek a Samsung innovatív mobil megoldásaival.

"A himnusz" tökéletesen visszaadja a Samsung márka legfontosabb értékeit és azon törekvéseinket, hogy a technológiánk és határokon átívelő kommunikációnk által egyesítsük a világot" - mondta el Younghee Lee, a Samsung Electronics Mobilkommunikációs üzletágának marketingért felelős alelnöke. - "'A Himnuszt' hallgatva a sportrajongókat és a sportolókat világszerte büszkeség töltheti el, és együtt ünnepelhetik az összetartozás élményét, amely az olimpia szellemiségének is a szerves részét képezi."

Az idei év elején a Samsung az "A Fighting Chance" című dokumentumfilmjével indította el a kampányát, amelyben négy, különböző országokból származó olimpiai reménység inspiráló történetét mesélik el, akik szembeszálltak a nehézségekkel és leküzdötték saját határaikat, hogy hazájukat segítve történelmet írjanak.



Ezt követte a "The Chant,", amely a sportolók és a szurkolók egyéni fejlődését méltatja:



"Nagy örömömre szolgál, hogy egyike lehetek azoknak a tehetséges és kitartó sportolóknak, akik szerepelhetnek a Samsung "A Himnusz" című reklámjában, és megoszthatom a saját történetemet arról, hogy én magam miként győztem le az akadályokat a riói olimpiára vezető úton. A sportolói karrierem során számos nehézséggel szembesültem, de utólag hálás vagyok ezekért a kihívásokért, hiszen általuk erősebbé váltam és még inkább vágytam a sikerre. Remélem, hogy a történetem a világ számos pontján arra ösztönzi majd a szurkolókat, hogy magabiztosan nézzenek szembe saját nehézségeikkel." - mondta el Tom Daley (Nagy-Britannia, Műugrás) - a 2012-es londoni olimpia bronzérmese 10 méteres műugrásban.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!