|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Élelmiszeripar | Új bolttípust és termékcsaládot mutat be a Fornetti
ÉLELMISZERIPAR
: Új bolttípust és termékcsaládot mutat be a Fornetti
2016-06-14 20:57 | Goodwill Communications
Áprilisban nyitotta meg a Fornetti első, kibővült termékkínálattal jelentkező, önkiszolgáló üzletét, amely a Fornetti Food and Beverage (FFB) elnevezésű almárkaként kezdte el működését a Ferenciek terén. A bolt egy új üzlettípust képvisel, melyből teljes üzletlánc kiépítését tervezi a cég Budapesten és vidéki nagyvárosokban egyaránt. A Fornetti az új boltot az élelmiszeripari trendek figyelembevételével alakította ki, és célja, hogy ezzel is tudatosan formálja a Fornettiről alkotott képet. Az FFB kínálatában saját márkás kávé és üdítők, valamint helyben készített 'street food' termékek, friss alapanyagokból készült szendvicsek, és a tudatos fogyasztókat célzó BakeFitt termékcsalád is szerepel. A Ferenciek terén lévő egység az új üzletág első tagja, a cég az elkövetkező egy évben még tucatnyi FFB bolt megnyitását tervezi a fővárosban és vidéki nagyvárosokban. Az üzlet a hagyományosan bevált Fornetti péksütemények mellett teljesen új termékeket is kínál önkiszolgáló rendszerben, a márkára jellemző magas minőségben és megfizethető árszínvonalon. A termékportfólió kialakításában fontos szempont volt, hogy a cég az egyre tudatosabb és trendérzékenyebb fogyasztói igényekhez igazodó, divatos termékekkel bővítse a palettát, így a gyorséttermek, street food étkezdék, szendvicsbárok, pizzázók, pékségek, low-carb boltok és kávézók funkcióinak újragondolásából, összegyúrásából alakult ki az FFB kínálata. Az új üzleti modellhez a bolt arculata és belsőépítészeti megoldásai is igazodnak, melyek egyszerre hozzák a Fornettitől megszokott magas minőséghez és ízélményhez fűződő nosztalgikus jegyeket, és a legújabb trendek szerinti dizájnelemeket. A vállalt nem titkolt célja, hogy az FFB boltokkal szélesebb fogyasztói kör számára tegye vonzóvá a Fornetti termékeket. Az első FFB bolt kínálatában debütált a tudatos fogyasztókat célzó BakeFitt termékcsalád és almárka, amely 8 féle pékárut kínál, édes és sós ízvilágban egyaránt. A csökkentett energia- és szénhidráttartalmú, fehérjében és élelmi rostokban gazdag termékek minőségi összetevőit nagy gondossággal válogatják és többszörösen ellenőrzik.* A már ismert, hagyományos aprósütemények továbbra is megtalálhatók a boltban, emellett pedig streetfood termékekkel bővült a választék. Először találkozhatnak a fogyasztók a Fornetti hat ízben elérhető, saját fejlesztésű üdítőitalaival, melyek hozzáadott cukrokat nem tartalmaznak, a frissítők energiatartalma alacsony, a legtöbb soft drink energiatartalmának töredéke. Emellett a Mocca Negra Zrt. Mantaro FFB Limited Edition saját kávéválogatásából, 3 féle arabica blendből választhatnak a vásárlók.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
textíliák | Bridgestone Tatabánya | játékpiac | olasz divat | Airbnb | lakáskiadás | Olaszország | jégkorong | Fóliázás | terasz | dekoráció | emeletes ágy | grill | lámpa | gyerekszoba | sport | E.ON | méz | család | coaching | építőipar | motor | elektromos kerékpár | informatikai eszközök
|
PARTNEREINK
|