SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Élelmiszeripar | Új bolttípust és termékcsaládot mutat be a Fornetti


: Új bolttípust és termékcsaládot mutat be a Fornetti
2016-06-14 20:57 | Goodwill Communications



Áprilisban nyitotta meg a Fornetti első, kibővült termékkínálattal jelentkező, önkiszolgáló üzletét, amely a Fornetti Food and Beverage (FFB) elnevezésű almárkaként kezdte el működését a Ferenciek terén.

A bolt egy új üzlettípust képvisel, melyből teljes üzletlánc kiépítését tervezi a cég Budapesten és vidéki nagyvárosokban egyaránt.

A Fornetti az új boltot az élelmiszeripari trendek figyelembevételével alakította ki, és célja, hogy ezzel is tudatosan formálja a Fornettiről alkotott képet.

Az FFB kínálatában saját márkás kávé és üdítők, valamint helyben készített 'street food' termékek, friss alapanyagokból készült szendvicsek, és a tudatos fogyasztókat célzó BakeFitt termékcsalád is szerepel.

A Ferenciek terén lévő egység az új üzletág első tagja, a cég az elkövetkező egy évben még tucatnyi FFB bolt megnyitását tervezi a fővárosban és vidéki nagyvárosokban. Az üzlet a hagyományosan bevált Fornetti péksütemények mellett teljesen új termékeket is kínál önkiszolgáló rendszerben, a márkára jellemző magas minőségben és megfizethető árszínvonalon.

A termékportfólió kialakításában fontos szempont volt, hogy a cég az egyre tudatosabb és trendérzékenyebb fogyasztói igényekhez igazodó, divatos termékekkel bővítse a palettát, így a gyorséttermek, street food étkezdék, szendvicsbárok, pizzázók, pékségek, low-carb boltok és kávézók funkcióinak újragondolásából, összegyúrásából alakult ki az FFB kínálata. Az új üzleti modellhez a bolt arculata és belsőépítészeti megoldásai is igazodnak, melyek egyszerre hozzák a Fornettitől megszokott magas minőséghez és ízélményhez fűződő nosztalgikus jegyeket, és a legújabb trendek szerinti dizájnelemeket. A vállalt nem titkolt célja, hogy az FFB boltokkal szélesebb fogyasztói kör számára tegye vonzóvá a Fornetti termékeket.

Az első FFB bolt kínálatában debütált a tudatos fogyasztókat célzó BakeFitt termékcsalád és almárka, amely 8 féle pékárut kínál, édes és sós ízvilágban egyaránt. A csökkentett energia- és szénhidráttartalmú, fehérjében és élelmi rostokban gazdag termékek minőségi összetevőit nagy gondossággal válogatják és többszörösen ellenőrzik.* A már ismert, hagyományos aprósütemények továbbra is megtalálhatók a boltban, emellett pedig streetfood termékekkel bővült a választék. Először találkozhatnak a fogyasztók a Fornetti hat ízben elérhető, saját fejlesztésű üdítőitalaival, melyek hozzáadott cukrokat nem tartalmaznak, a frissítők energiatartalma alacsony, a legtöbb soft drink energiatartalmának töredéke. Emellett a Mocca Negra Zrt. Mantaro FFB Limited Edition saját kávéválogatásából, 3 féle arabica blendből választhatnak a vásárlók.








TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!