SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Ügynökség | A nemzetközi piacra betörő hazai startup, a Whitereport az Ogilvy ...


Ogilvy PR: A nemzetközi piacra betörő hazai startup, a Whitereport az Ogilvy PR-t választotta
2016-05-27 20:23 | Ogilvy PR



A nemzetközi siker kapujában álló, egyelőre 100 százalékos magyar tulajdonú startup, a Whitereport mediabrowser kommunikációs feladatait mostantól az Ogilvy Public Relations látja el.

A női vállalkozás eddig szinte egyedülálló médiapiaci kereskedelmi információkat, tulajdonviszonyokat, valamint a pénzügyi mutatókat összegző, elemző és kezelő adatbázist fejlesztett. A Whitereport-ot április végén ismerte meg a nemzetközi befektetői piac, mivel a csapat akkor mutatkozott be a világ egyik leggyorsabban növekvő startup börzéjén, az amerikai Collisionon.

Hírnévmenedzsmenttel, sajtókapcsolatainak kiaknázásával és kommunikációs tanácsaival segíti a magyar startup további sikereit a Geometry Global cégcsoporthoz tartozó Ogilvy Public Relations kommunikációs ügynökség. A kizárólag női vezetőkből álló, nagy médiapiaci tapasztalattal rendelkező Whitereport-csapat hazai kisvállalkozásként olyan különleges adatbázisszoftvert fejlesztett, amely egyedülálló módon kezeli a médiaipar adatait, illetve a média iparági eszközök új generációját képviseli cross-médiás jellege és könnyű használhatósága révén. A Whitereport ügyfelei ezáltal olyan információkat kaphatnak, amelyekkel időt és pénzt takarítanak meg, és döntéseiket az eddiginél alaposabb tényalapú szemlélettel hozhatják meg.

A 2011-ben alapított startup képviselte hazánkat április végén az Egyesült Államokban megrendezett Collision startup börzén. A három magyar lány által vezetett vállalkozás az "előszűrés" során a konferencia ALPHA névre keresztelt programjába került, amelyet a különlegesen ígéretesnek tartott startupok számára hoztak létre. A Data Track kategória magyar kiállítójaként nem csak a médiapiaci kereskedelmi információkat, tulajdonviszonyokat, valamint a pénzügyi mutatókat is egyedülálló módon kezelő adatbázis bemutatására volt lehetőségük a hazai fejlesztőknek, hanem az egyik legfontosabb kerekasztalbeszélgetés (Going Global: Navigating European tax and regulation) résztvevőjeként is megmutathatták magukat.

Az Ogilvy PR vezetője, Mezei Márk hozzátette: "A világ egyik legjobb dolga startupokkal dolgozni. Lendületüket, friss világnézetüket és tenni akarásukat minden nagyvállalat számára fel kellene írni receptre."







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!