|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Ügynökség | A nemzetközi piacra betörő hazai startup, a Whitereport az Ogilvy ...
ÜGYNÖKSÉG
Ogilvy PR: A nemzetközi piacra betörő hazai startup, a Whitereport az Ogilvy PR-t választotta
2016-05-27 20:23 | Ogilvy PR
A nemzetközi siker kapujában álló, egyelőre 100 százalékos magyar tulajdonú startup, a Whitereport mediabrowser kommunikációs feladatait mostantól az Ogilvy Public Relations látja el. A női vállalkozás eddig szinte egyedülálló médiapiaci kereskedelmi információkat, tulajdonviszonyokat, valamint a pénzügyi mutatókat összegző, elemző és kezelő adatbázist fejlesztett. A Whitereport-ot április végén ismerte meg a nemzetközi befektetői piac, mivel a csapat akkor mutatkozott be a világ egyik leggyorsabban növekvő startup börzéjén, az amerikai Collisionon. Hírnévmenedzsmenttel, sajtókapcsolatainak kiaknázásával és kommunikációs tanácsaival segíti a magyar startup további sikereit a Geometry Global cégcsoporthoz tartozó Ogilvy Public Relations kommunikációs ügynökség. A kizárólag női vezetőkből álló, nagy médiapiaci tapasztalattal rendelkező Whitereport-csapat hazai kisvállalkozásként olyan különleges adatbázisszoftvert fejlesztett, amely egyedülálló módon kezeli a médiaipar adatait, illetve a média iparági eszközök új generációját képviseli cross-médiás jellege és könnyű használhatósága révén. A Whitereport ügyfelei ezáltal olyan információkat kaphatnak, amelyekkel időt és pénzt takarítanak meg, és döntéseiket az eddiginél alaposabb tényalapú szemlélettel hozhatják meg. A 2011-ben alapított startup képviselte hazánkat április végén az Egyesült Államokban megrendezett Collision startup börzén. A három magyar lány által vezetett vállalkozás az "előszűrés" során a konferencia ALPHA névre keresztelt programjába került, amelyet a különlegesen ígéretesnek tartott startupok számára hoztak létre. A Data Track kategória magyar kiállítójaként nem csak a médiapiaci kereskedelmi információkat, tulajdonviszonyokat, valamint a pénzügyi mutatókat is egyedülálló módon kezelő adatbázis bemutatására volt lehetőségük a hazai fejlesztőknek, hanem az egyik legfontosabb kerekasztalbeszélgetés (Going Global: Navigating European tax and regulation) résztvevőjeként is megmutathatták magukat. Az Ogilvy PR vezetője, Mezei Márk hozzátette: "A világ egyik legjobb dolga startupokkal dolgozni. Lendületüket, friss világnézetüket és tenni akarásukat minden nagyvállalat számára fel kellene írni receptre."
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
táp | K&H | lemezhajlítás | fémipar | Varnus Xaver | utazás | Magyar Vöröskereszt | kutyák | cafeteria | virsli | Palladio Orchestra | karácsony | kert | műfü | szilveszter | CV | magyarok | karácsonyi különlegességek | Auchan | fenntartható önkormányzat | álláskeresés | macskák | Rhoda Scott | pezsgő
|
PARTNEREINK
|