|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Konferencia | A Mobilmarketing konferencia összefoglalója
KONFERENCIA
![]()
DIMSZ: A Mobilmarketing konferencia összefoglalója
Budapest | 2016-05-25 13:39 | DIMSZ
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség Mobilmarketing tagozata és a Magyar Telekom május 24-én ismét konferenciát rendezett a mobilkommunikációban jártas és az iránt érdeklődő szakemberek számára. A program a köszöntők után az Egyesült Királyságból érkező vendégelőadó, Nick Fuller, az ottani direktmarketing szövetség mobil tagozatának korábbi vezetőjének vitaindító előadásával kezdődött: a legfrissebb brit kutatási adatokon keresztül mutatta be a teljes világpiacra és az EU országaira is érvényes eszközhasználati trendeket - mind fogyasztói, mind hirdetői szempontból. A rendezvény további előadó voltak Bognár Vera, a MediaCom digital knowledge és account managere, Boroznaki Gergő, a Crane ügyfélkapcsolati igazgatója, Brindza Gábor, a Madhouse ügyvezetője, Pataki Gábor, a Mobitárca Szövetség főtitkára, Peter Hofbauer, az osztrák Lucy Marx vezetője, Krázli Zoltán, a GS1 vezető szakértője, Gönczy Gábor, a Stylers Group vezetője, Vit Soupal, a Deutsche Telekom Business Marketing Europe, M2M / IoT és Big Data vezetője, Nagy Norbert, a PrimeRate marketingvezetője, Mondovics Péter, a MasterCard marketingvezetője és Maráczi Fruzsina, a TáMOP MeNTA projektjének munkatársa. A rendezvény záróakkordjaként az előadók egy része kerekasztal-beszélgetés keretében a nap folyamán elhangzottak értékelésével, újrafeldolgozásával összegezte a konferenciát. "Nick Fullert, az angol digitális és CRM gurut is idézve elmondhatom, hogy immár nem az egyes technológiák vagy kommunikációs csatornák évéről beszélhetünk, hanem a "nagyközönség-követés marketingjének" éveiről. Ennek mobilmarketinges lehetőségei pedig kreatív és nagyon széleskörű megoldásokat mutatnak, viszont egyelőre nagyrészt kihasználatlanok" - nyilatkozta Vámos-Hegyi Attila, a DIMSZ Mobilmarketing tagozatának elnöke a programról. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
napszemüveg | evőeszköztartó | gyerekülés | SPAR | Elektromos autó | JBL | téglagyár | hűségpromóció | vérplazma | haszongépjármű | lézeres szemműtét | személyszállítás | játékpiac | fogszabályzó | CEMACON | betonozás | Knorr-Bremse | szivattyú | szupinált cipő | Szentendre | lakásvásárlás | REGIO JÁTÉK | konyhai munkalap | tekercses kerítés
![]() |
PARTNEREINK
|