|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Oktatás | Hiánypótló képzéssel folytatja az E-mail Marketing Akadémiát a DIMSZ...
OKTATÁS
![]()
DIMSZ: Hiánypótló képzéssel folytatja az E-mail Marketing Akadémiát a DIMSZ és az IAB
Budapest | 2016-05-25 13:03 | DIMSZ
Szakmai körökben az e-mail marketing megítélése napjainkban korántsem olyan pozitív, mint néhány évvel ezelőtt; a felmérések azonban azt bizonyítják, hogy egy hatékony marketingeszközről beszélünk. Egy biztos: az e-mailt mindenki használja. De vajon elég jól használjuk? A DIMSZ E-mail marketing tagozata és az IAB Hungary a tavalyi alapképzést követően idén egy haladó e-mail marketing tematikát dolgozott ki. A képzés magasszintű tudást nyújt mindazoknak, akik napi szinten foglalkoznak e-mailek kiküldésével. 2015 májusában a DIMSZ E-mail marketing tagozata benchmarkot adott ki; a felmérés saját, illetve bérelt adatbázisok esetét szektoronként külön-külön vizsgálta a megnyitási, kézbesítési, átkattintási és leiratkozási arányszámokat. Saját lista esetében a kézbesítési arány átlaga 97,58% volt. A legmagasabb kézbesítési arányt az egészségügyi szektorban mérték, mely 99,13% volt. A legmagasabb megnyitási arányt is az egészségügyi szektorban mértük, ez 64,66% volt. A saját listás kiküldések leiratkozási arányának átlaga pedig 0,1% volt (forrás: DIMSZ). A 2014-es jelentős 51%-os növekedéshez képest az e-mail marketing szegmens változása 2015-ben 1341 millió Forint, mely 8%-os növekedést jelent az előző évhez képest (forrás: IAB Hungary). A fenti számok mögötti munkafolyamatok részleteiről, változásairól, piaci és jogi szabályozási környezetéről is tudhatnak meg többet azok a szakértők, akik jelentkeznek a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség E-mail marketing tagozata és az Interactive Advertising Bureau Hungary által szervezett, a hazai szakma legátfogóbb e-mail marketing képzését nyújtó egynapos akadémiájára. A résztvevők elismert és tapasztalt szakemberektől sajátíthatják el az e-mail marketing emelt szintű fortélyait; mind ügynökségi, mind megrendelői oldalról bemutatjuk a konverziónövelés lehetőségeit, az e-mail marketing jogi hátterét, illetve megmutatják, hogy a szegmensképzésnek és stratégiai tervezésnek milyen fontos szerepe van egy kampány kialakításában és elemzése során. A képzés elsősorban olyan szakembereknek szól, akik jártasak az e-mail marketing területén, és tudásukat szeretnék elmélyíteni. Az akadémia programja:
Az egész napos képzés egy workshoppal zárul, melynek keretein belül a résztvevők a megszerzett tudást kipróbálhatják a gyakorlatban is. Az akadémia előadói:
Az E-mail Marketing Akadémia támogatója az M.C. Direct, médiapartnere a Marketinginfo.hu. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
alumíniumkerítés | KunlunChem | Centrál Színház | bónuszrendszer | inkontinencia | retinol | Knorr-Bremse | tudás | hajópadló | Iskolaszer | Liszt Ferenc Kamarazenekar | autódekoráció | Vizelettartás | hőmérséklet | társ | párásító | Játék | kávékapszula | hegesztőpajzs | menstruáció | bőrápolás | tartálykutatás | lakásfelújítás | szivattyú
![]() |
PARTNEREINK
|