SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Oktatás | Hiánypótló képzéssel folytatja az E-mail Marketing Akadémiát a DIMSZ...


DIMSZ: Hiánypótló képzéssel folytatja az E-mail Marketing Akadémiát a DIMSZ és az IAB
Budapest | 2016-05-25 13:03 | DIMSZ



Szakmai körökben az e-mail marketing megítélése napjainkban korántsem olyan pozitív, mint néhány évvel ezelőtt; a felmérések azonban azt bizonyítják, hogy egy hatékony marketingeszközről beszélünk.

Egy biztos: az e-mailt mindenki használja. De vajon elég jól használjuk? A DIMSZ E-mail marketing tagozata és az IAB Hungary a tavalyi alapképzést követően idén egy haladó e-mail marketing tematikát dolgozott ki. A képzés magasszintű tudást nyújt mindazoknak, akik napi szinten foglalkoznak e-mailek kiküldésével.

2015 májusában a DIMSZ E-mail marketing tagozata benchmarkot adott ki; a felmérés saját, illetve bérelt adatbázisok esetét szektoronként külön-külön vizsgálta a megnyitási, kézbesítési, átkattintási és leiratkozási arányszámokat. Saját lista esetében a kézbesítési arány átlaga 97,58% volt. A legmagasabb kézbesítési arányt az egészségügyi szektorban mérték, mely 99,13% volt. A legmagasabb megnyitási arányt is az egészségügyi szektorban mértük, ez 64,66% volt. A saját listás kiküldések leiratkozási arányának átlaga pedig 0,1% volt (forrás: DIMSZ).

A 2014-es jelentős 51%-os növekedéshez képest az e-mail marketing szegmens változása 2015-ben 1341 millió Forint, mely 8%-os növekedést jelent az előző évhez képest (forrás: IAB Hungary).

A fenti számok mögötti munkafolyamatok részleteiről, változásairól, piaci és jogi szabályozási környezetéről is tudhatnak meg többet azok a szakértők, akik jelentkeznek a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség E-mail marketing tagozata és az Interactive Advertising Bureau Hungary által szervezett, a hazai szakma legátfogóbb e-mail marketing képzését nyújtó egynapos akadémiájára. A résztvevők elismert és tapasztalt szakemberektől sajátíthatják el az e-mail marketing emelt szintű fortélyait; mind ügynökségi, mind megrendelői oldalról bemutatjuk a konverziónövelés lehetőségeit, az e-mail marketing jogi hátterét, illetve megmutatják, hogy a szegmensképzésnek és stratégiai tervezésnek milyen fontos szerepe van egy kampány kialakításában és elemzése során. A képzés elsősorban olyan szakembereknek szól, akik jártasak az e-mail marketing területén, és tudásukat szeretnék elmélyíteni.

Az akadémia programja:
 
  • Hogyan növeljünk konverziót?
  • A tenderezés alapjai és rejtett buktatói
  • Szegmensképzés és stratégia
  • Reaktiváló rendszerek technológiai megvalósítása
  • Viselkedés alapú tartalmak, "customer journey"
  • Technikai háttér (változók, tartalom, perszonalizáció)
  • A lead gondozása az inbound marketingben
  • Az e-dm jövője
  • Jogi keretek


Az egész napos képzés egy workshoppal zárul, melynek keretein belül a résztvevők a megszerzett tudást kipróbálhatják a gyakorlatban is.

Az akadémia előadói:
 
  • Bánki Márton (Proaktív Tanácsadás),
  • Dely Gábor (d-code),
  • Egri Viktor (Protopmail,)
  • Fialka Krisztina (ReachMedia),
  • Dr. Freidler Gábor (DIMSZ Adatvédelmi és adatbiztonsági tagozata),
  • Hegyesi Csaba (Visionline),
  • Hiba Dóra (Crane),
  • Illyés Márton (Open, Click and Convert),
  • Kurucz Gábor (GroupM),
  • Nagy Eszter (Avon)


Az E-mail Marketing Akadémia támogatója az M.C. Direct, médiapartnere a Marketinginfo.hu.








TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!