SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Sportműsorok követése out-of-home módon


Médiainfo: Sportműsorok követése out-of-home módon
2016-05-11 22:16 | N4b



Piros Máté, az AMC reklámértékesítési vezetője tartott a témáról előadást a Media Hungary-n.

Miért fontos az out-of-home? Még egy ilyen konferencián is egy sor ember OOH módon nézett jégkorong meccset, a rendezvény első napján. Ők úgy definiálják az OOH-t, hogy közösségi helyszínen vagy nem saját otthonban nézünk TV-t. Ide sorolják az AMC-ben azt is, amikor alternatív képernyőn követik a nézők a sportműsorokat.

A középkori férfiak körében az élő sportközvetítés bír a legmagasabb engagement értékkel, ha ilyen sportműsorok környezetét választják a hirdetők, nagyon biztosan nem tévednek. A 15-59 éves férfiak 52%-a néz havonta sportműsort. A célcsoport 20%-a ilyen műsort OOH környezetben néz, ez mintegy 660 ezer fős közönség.


A SportTV-ben vizsgálták, hogy az ooh nézettség mennyi addicionális AMR-t jelent: meglepő módon 65%-os értéket kaptak. Problémaként említette Piros Máté, hogy az ooh nem része a tv-s mérési adatoknak, egyedül a guest viewing-re vannak mérési módszerek.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!