|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Sportműsorok követése out-of-home módon
OUTDOOR/INDOOR
![]() ![]()
Médiainfo: Sportműsorok követése out-of-home módon
2016-05-11 22:16 | N4b
Piros Máté, az AMC reklámértékesítési vezetője tartott a témáról előadást a Media Hungary-n. Miért fontos az out-of-home? Még egy ilyen konferencián is egy sor ember OOH módon nézett jégkorong meccset, a rendezvény első napján. Ők úgy definiálják az OOH-t, hogy közösségi helyszínen vagy nem saját otthonban nézünk TV-t. Ide sorolják az AMC-ben azt is, amikor alternatív képernyőn követik a nézők a sportműsorokat. A középkori férfiak körében az élő sportközvetítés bír a legmagasabb engagement értékkel, ha ilyen sportműsorok környezetét választják a hirdetők, nagyon biztosan nem tévednek. A 15-59 éves férfiak 52%-a néz havonta sportműsort. A célcsoport 20%-a ilyen műsort OOH környezetben néz, ez mintegy 660 ezer fős közönség. A SportTV-ben vizsgálták, hogy az ooh nézettség mennyi addicionális AMR-t jelent: meglepő módon 65%-os értéket kaptak. Problémaként említette Piros Máté, hogy az ooh nem része a tv-s mérési adatoknak, egyedül a guest viewing-re vannak mérési módszerek. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
telefontok | hegesztőpajzs | autódekoráció | inkontinencia | Liszt Ferenc Kamarazenekar | alumíniumkerítés | hajópadló | retinol | hőmérséklet | kávékapszula | bónuszrendszer | társ | tartálykutatás | párásító | Knorr-Bremse | lakásfelújítás | szivattyú | menstruáció | tudás | Centrál Színház | KunlunChem | bőrápolás | Iskolaszer | Vizelettartás
![]() |
PARTNEREINK
|