SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Média | További expanziók előtt a Business Insider


Médiainfo: További expanziók előtt a Business Insider
Külföld | 2016-05-05 12:12 | N4b



Az üzleti lapnak jót tett a tulajdonosváltás. Az Axel Springer az európai terjeszkedést támogatja.

Sok minden változott a Business Insider 2014-es brit debütálása óta. Az üzleti lap nagy-britanniai online olvasóinak száma havi 2 millióról 18 hónap alatt ötmillióra nőtt. A BI londoni irodája 11 főről 35-re bővült és nekik is köszönhetően a hirdetési bevételek 3 számjegyű növekedésnek indultak. Ezek az eredmények is közrejátszottak abban, hogy a BI-t megvásárolta az Axel Springer, 343 millió dollárért, az új tulajdonos pedig tágra nyitotta az ajtót az európai terjeszkedés előtt.

Jim Edwards, a Business Insider ex-amerikai, majd londoni főszerkesztő-helyettese szerint a számok jók, ugyanakkor továbbra is van mit tenni a brand reputációjának javítása érdekében, akár az olvasók, akár a hirdetők előtt. "A brit bevezetés előtt az emberek nevettek a Business Insideren, sokan lenézték az újságot, úgy tekintettek rá, mint valami sztori-gyűjtőlapra" - mondta Edwards. Az első feladat az olvasók számának növelése volt, majd ezután következhetett a hírnév helyreállítása, amely célokat nagyban segítette a brit terjeszkedés.

Edwards szerint a lap tematikájára ma már a tech és pénzügyi központúság jellemző, ez a fő irány és ezzel jellemezhető a márka identitása. "Ez a szerkesztőségi fókusz népszerű a médiaügynökségek körében is" - erősítette meg Dan Chapman, a MediaCom digitális igazgatója. "A BI a piac kulcsszereplője, akivel a médiaügynökségeknek együtt kell működniük."

A Business Insider a médiaügynökségi szerződéseken túl rengeteget profitált a programmatic alapú hirdetés vásárlásokból, most pedig a natív megjelenések generálják a hirdetési bevételeik 70%-át.

Jelenleg a brit Business Insider csapat kétharmada újságíró és szerkesztő, a többiek pedig a sales és a marketing csapatban dolgoznak. Nemrég alkalmaztak egy videó szerkesztőt, aki saját csapatot épít. Rá azért volt szükség, hogy az olvasók mellett a 222 ezer Facebook követőt is kiszolgálják videós tartalommal. 5 olvasóból már egyébként 4 már mobilon követi a Business Insidert.

A BI árbevételének jelentős része a hirdetésekből származik. A tartalom ingyenes, ugyanakkor a saját felméréseik szerint az olvasók egy része hajlandó lenne fizetni a tartalomért.

A tulajdonos Axel Springer egyértelműen a nemzetközi expanziót támogatja, tavaly indult a BI német verziója, amit a lengyel követ hamarosan. Nélkülük még a német verziót sem indíthatta volna el a Business Insider.

Emellett a Business Insider jelen van a skandináv országokban is, Svédországban például a Bonnier segítségével juttatják el az olvasókhoz a lap angol verzióját. Franciaországban szintén partner révén vannak jelen, a Gruner+Jahr közvetítésével - olvasható a Digiday elemzésében.









TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!