SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Karrier | Várkonyi Balázs lett az Év Fiatal Menedzsere


Extreme Digital: Várkonyi Balázs lett az Év Fiatal Menedzsere
2016-04-06 16:47 | eurolex



A 2015-ös Év Fiatal Menedzsere-díjat a szakmai zsűri Várkonyi Balázsnak ítélte oda, amelyet a XXII. Menedzserbálon adtak át a Budapest Marriot Hotelben.

Az elmúlt időszakban elért kimagasló eredményei nyomán a Menedzserek Országos Szövetségének pályázatán Várkonyi Balázst, az Extreme Digital alapító-ügyvezetőjét választották a 2015-ös év fiatal menedzserének. A vállalat tavaly közel 25 százalékkal növelte árbevételét, 80 százalékkal több csomagot továbbított, mint 2014-ben.

A Menedzserek Országos Szövetsége által meghirdetett pályázaton olyan fiatal magyar menedzserek vehettek részt, akiknek meghatározó szerepük van vállalkozásuk irányításában, valamint az elmúlt időszakban kimagasló vezetői teljesítményt és kereskedelmi sikereket értek el.

A díj odaítélésében jelentős szerepet játszott, hogy az Extreme Digital tavaly közel 25 százalékkal növelte éves árbevételét, amely 29,5 milliárd forintot tett ki. A termékek ingyenes kiszállítását kínáló kampányával a vállalat egy év alatt 62 százalékkal növelte belföldi online forgalmát, a cég logisztikai központjából pedig tavaly 80 százalékkal több csomagot küldtek el a megrendelőknek, mint 2014-ben. Az ingyenes kiszállítás 2016-ban is folytatódik, a cég akár 24 órán belül is el tudja juttatni a vásárlóknak a megrendelt csomagokat.

Annak köszönhetően, hogy a vásárlók egyre nagyobb része részesíti előnyben az online vásárlást a hagyományossal szemben, az Extreme Digital online áruháza nagyobb forgalmat bonyolít az ország 13 pontján működő bolthálózatnál. 2015-ben a teljes forgalom 20 százaléka már az Extreme Digital külföldi online áruházaiból származik, a román és horvát piacokon a vállalat tavaly 30-40 százalékkal növelte forgalmát.

Várkonyi Balázs 1979-ben született Budapesten, és cégtársával, Kelemen Gyulával 2001-ben alapította meg az Extreme Digitalt, amely a GKI Digital 2015-ös toplistája alapján Magyarország legnagyobb forgalmú e-kereskedője. A társaság tavaly stratégiai együttműködést kötött a többek közt a Kika és Pepco márkákat birtokló Steinhoff International Holdings vállalatcsoporttal, amely többségi részesedést szerzett az Extreme Digitalban. Az együttműködés eredményeként az Extreme Digital az idén a magyar piacon elsősorban offline bővítésre törekszik, míg hibrid, online és offline elemeket vegyítő üzleti modelljével a vállalat újabb országokban fog megjelenni.








TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!