SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Egyéb | Magyar siker a Világbank és az ICN versenykultúra-fejlesztési verseny...


GVH: Magyar siker a Világbank és az ICN versenykultúra-fejlesztési versenyén
2016-03-10 16:36 | GVH



A Világbank és az ICN az elmúlt évben (2015-2016) is meghirdette versenyét, amellyel növelni szeretné a versenyhatóságok szerepének jelentőségét a versenykultúra-fejlesztésben.

A versenyre négy témában összesen 43 pályázat érkezett.

A GVH a "Verseny-reformok ösztönzése az állampolgárok és a civil társadalom bevonásával" kategóriában kapta a megtisztelő díjat.

A GVH kiemelt jelentőséget tulajdonít a kartellekkel szembeni küzdelemnek, hiszen a kartellek rendkívül káros hatást gyakorolnak az egész gazdaság fejlődésére. A kartellek feltárásánál a sikeres fellépés kulcsa gyakran a "hallgatás megtörése", így a döntő bizonyítékok feltárása és megszerzése. Információhoz a versenyhatóságok leghatékonyabban maguktól az érintettektől juthatnak - ennek egyik eszköze az engedékenységi politika.

A GVH a tavalyi év végén kommunikációs kampányt indított az engedékenységi politika népszerűsítésére "Nem marad köztetek" szlogennel. A versenyhatóság a kampány részéként indította el újszerű kapcsolat-felvételi rendszerét a kartellekkel kapcsolatos kérdések megválaszolása céljából.

A Kartell Chat zárt, védett rendszere egy egyszerű, anonim regisztrációval biztosítja a titkos megállapodásokról információval rendelkezőknek, hogy
 
  • speciális tudásukat anonimitásuk megőrzése mellett - negatív következményektől vagy megtorlástól való félelem nélkül - oszthassák meg a GVH Felderítő Irodájának munkatársaival;
  • ha a vállalkozásuknál nincs vagy nem kielégítően működik az ún. megfelelőségi program, megoszthassanak észlelt információt a GVH-val;
  • feltehessenek a kartellekkel, az engedékenységi politikával és eljárással, valamint az informátori díjjal kapcsolatos bármilyen kérdést;
  • minden esetben a GVH ugyanazon kollégájához kerüljenek, ha további kérdéseik vetődnek fel.


Az integrált kommunikációs kampány célja a figyelemfelhívás, a cselekvésre ösztönzés, valamint az alapvető ismeretek átadása volt, utóbbi érdekében a GVH önálló microsite-ot is elindított a http://kartell.gvh.hu/ címen.

A GVH versenyfelügyeleti és versenypártolási munkája mellett felelős a versenykultúra fejlesztéséért, ennek keretében a versenypolitikai ismeretek terjesztéséért, valamint a megfelelő tájékoztatásokért a jogkövető magatartás elősegítése érdekében. E körben a GVH a versenyjogi megfelelést ösztönző, valamint fogyasztói tudatosságot növelő kommunikációs kampányokat is indít.








TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!




Vodafone | bmw | SPAR | Audi | Opten | Scania | Duna House | Telekom | METU | Richter | INA | ALDI | OTP | Huawei | Nielsen | Lidl | MOL | HPS | Euronics | Tesco | Kaspersky Lab | Nebih | wifi | Szallas.hu