SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Luxus pop-up az ásványvízgyártótól


Marketinginfo.hu: Luxus pop-up az ásványvízgyártótól
Külföld | 2016-03-04 21:26 | N4b



A Donat Mg ásványvíz kapott nem mindennapi pop-up megjelenést egy királyi toalett személyében, a szlovéniai Ljubljana-ban.

Mi más ronthat el egy kellemes köztéri szórakozást, mint amikor fel kel keresnünk egy közösségi WC-t. A Donat Mg ásványvíz gyártója úgy döntött, ideje visszahozni a királyi WC-k hangulatát és megalkotta azt a köztéri toalettet, amellyel elkápráztatták a Szlovén főváros vendégeit. A kampányról készült videót 1,8 millióan látták már - írta a Pioneering OOH.









TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!