|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Idegenforgalom | Egyiptom helyett idén inkább Bulgáriába és Spanyolországba me...
IDEGENFORGALOM
Invia.hu: Egyiptom helyett idén inkább Bulgáriába és Spanyolországba mennek a magyarok
2016-03-02 17:36 | Good Option
A magyar utazók többsége a múlt évben a vakációt maximum nyolc naposra szabta, és közülük szinte mindenki a tengerpartot vette célba-derül ki a hazai online utazási ügynökség, az Invia friss statisztikájából. A felmérés arra is rámutat, hogy 2015-ben a legkedveltebb úti célnak Görögország, illetve szorosan mögötte Törökország és Egyiptom számított. Ez a tendencia idén némiképp átalakul. Bár Görögország megtartotta vezető helyét, a fáraók földjére már kicsit kevésbé vágynak honfitársaink. "A bő egyhetes utazások voltak 2015-ben a legkeresettebbek a magyarok körében. Míg nyolc napra az utazók 71 százaléka fizetett be, addig a kéthetes, vagy annál is hosszabb vakáció lehetőségével mindössze 3 százalékuk élt. Azt látjuk, hogy ez a folyamat idén sem fog számottevően megváltozni. Az úti célok esetében viszont átrendeződés várható. Miközben tavaly a TOP 3 célország Görögország (38 százalék), Törökország (17 százalék) és Egyiptom (11 százalék) volt, addig az előfoglalások alapján az látszik, hogy 2016-ban a magyarok Görögország mellett Bulgáriát, Spanyolországot jobban favorizálják, mint Egyiptomot." - hangsúlyozta Vagyon Renáta, az Invia marketing menedzsere. A szakember hozzátette, hogy a felmérésük szerint az vehető észre, hogy a magyarok esetében a nyaralás legtöbbször egyet jelent a tengerparttal. Legalábbis a tavalyi eredmények arról árulkodnak, hogy a 2015. május 1. és október 31. között befizetett utak 96 százaléka a tengerparti üdülőhelyeket célozta meg. Ezekhez eljutni pedig leginkább repülővel (71 százalék), illetve egyénileg (16 százalék) szerettek az emberek. Csak kevesen adták arra a fejüket, hogy busszal (13 százalék) tegyék meg az előttük álló, gyakran több száz kilométeres távot. A szállásfoglalások is azt mutatják, hogy tavaly a kényelem fontos szempontnak számított a nyári vakáció megtervezésekor. Az utazók többsége szállodában foglalt helyet magának és java részben all inclusive (44 százalék), vagy félpanziós (21 százalék) ellátást választott. A statisztikák alapján a múlt évben csak az utazók alig negyede választott apartmant és döntött ezzel együtt az önellátás (26 százalék) mellett a vakáció idejére. Az előttünk álló nyári szezonra 2015. március 31-ig lehet first minute utat vásárolni. Ugyanakkor Vagyon Renáta szerint érdemes mielőbb lefoglalni a tervbe vett utazást. Az olyan népszerű helyek iránt, mint a görög, bolgár, vagy a spanyol tengerpart már most óriási a kereslet. Ennek alapján a szakember azt jósolja, hogy a későbbi last minute kínálatban, tavalyhoz képest kevesebb spanyol és bolgár ajánlat fog szerepelni, de az is előfordulhat, hogy annyira elfogynak a helyek, hogy ezekbe az országokba nem is hirdetnek last minute lehetőségeket az irodák. Emellett az is a nyaralás korai lefoglalása mellett szól, hogy akkor az emberek garantáltan előnyös árral számolhatnak, amely jelentősen alacsonyabb a katalógusban feltüntetett árnál. "Az ügyfelek számára vonzóak a first minute-tal járó különféle extrák is, mint például a gyerekek ingyenes elhelyezése, a grátisz fakultatív kirándulás vagy a reptéri transzfer, illetve parkolás" - emelte ki az Invia szakembere. Idén az Utazás Kiállítás ideje alatt, március 3-5. között az Invia egész napos nyitva tartással, 9-től 18 óráig várja az érdeklődőket Budapesten a Kéthly Anna téri irodájában, ahol minden olyan kedvezményt, amelyet az utazásszervezők biztosítanak a kiállításra ellátogatóknak, azokat náluk is azonnal igénybe vehetik az utasok, akár személyes, akár online ügyintézés útján.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
K&H | szörp | Bad Kleinkirchheim | Varnus Xaver | kert | szilveszter | utazás | műfü | cafeteria | Magyar Vöröskereszt | virsli | karácsony | Adni Öröm! karácsonyi adománygyűjtő akció | Rhoda Scott | fenntartható önkormányzat | LIDL | pezsgő | Auchan | magyarok | édességek | karácsonyi különlegességek | Kifli.hu | Budapest Airport | Palladio Orchestra
|
PARTNEREINK
|