SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Konferencia | Erről szól az Evolution & Mobile Hungary 2016


Médiainfo: Erről szól az Evolution & Mobile Hungary 2016
Budapest | 2016-02-24 16:39 | N4b



A megosztás alapú üzleti modellre épülő szolgáltatások is téma lesz a konferencián, ami a digitális gazdaság legégetőbb kérdéseit járja körbe, bemutatva a közösségi média, az okos- és mobiltechnológia trendjeit.

A digitális forradalom megállíthatatlanul dübörög: az internet, az okostechnológia, a mobil és a közösségi média számos iparágban elsöprő erejű változásokat okoz. A márkáknak egyre fontosabb a jelenlét a közösségi oldalakon, az e-kereskedelmen belül pedig egyre nő a mobil szerepe, küszöbön a viselhető okoseszközök piaci robbanása, míg hazánkban is egyre terjednek az okosváros megoldások. Ilyen és ezekhez hasonló témákra fókuszál a március 2-3-án megrendezésre kerülő Evolution & Mobile Hungary, összesen nyolc szekció keretében. A rendezvény részeként a Magyar Reklámszövetség és társszervezetei külön szakmai nap keretében bemutatják a tavalyi reklámköltési adatokat és az ezek mögött meghúzódó trendeket.

Jobban szeretjük a pletykákat a híreknél

A közösségi média életünk szerves része, a cégeknek pedig kiváló terep a marketingre vagy akár az értékesítésre. Az Evolution részeként külön szekció foglalkozik a területtel, melynek keretében többek között olyan kérdésekre kaphatnak választ az érdeklődők, hogy vajon mit kezd a közösségi médiával egy olyan cég, mint a Coca Cola, illetve, hogy tényleg sokkal szívesebben osztunk-e meg pletykákat, híreszteléseket, vagy éppen összeesküvés elméleteket a közösségi médiában, mint tényeken alapuló híreket.

Hová megy a pénz a magyar reklámpiacon?

Az Evolution keretében tart szakmai napot a Magyar Reklámszövetség és társzervezetei annak érdekében, hogy a szakma előtt megvitassák a 2015-ös reklámköltési adatokat, a mögötte álló hatásokat, és ehhez kapcsolódóan megvizsgálják az iparág aktuális trendjeit. Az esemény folyamán szó esik a reklámpiacot érintő szerkezeti és egyéb változásokról, a médiapiac jövőjéről, de a szakemberek olyan aktualitásokat is vizsgálnak, mint a Netflix megjelenése a magyar piacon.

Gombamód szaporodnak az okostechnológiára építő cégek

A Mobile Hungary keretében számos előadás vizsgálja, hogy melyek az IoT (dolgok internete), az m2m (gépek közötti kommunikáció) az okosváros, és a megosztás alapú gazdaság megoldások legfrissebb hazai trendjei. Az okostechnológia egyre nagyobb hatással van az otthonunkra, a divatra, az oktatásra, a közlekedésre, a szabadidőnk eltöltésére és életünk még rengeteg egyéb területére, ezért a konferencia is hangsúlyosan kezeli a témát. A rendezvényen előad többek az Uber magyarországi képviselője, de számos hazai, okostechnológiára építő magyar startup is beszámol tapasztalatairól.








TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!