|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | DM/Promóció | Élet a dm színfalai mögött
DM/PROMÓCIÓ
![]()
drogerie markt : Élet a dm színfalai mögött
Országos | 2016-02-17 09:30 | drogerie markt
Az Aon Hewitt Munkahelyi Videokampány versenyének legőszintébb videó kategóriáját nyerte meg a dm Kft. Először indult a dm Kft. munkáltatói videóival az Aon Hewitt által kiírt MuVi pályázaton, ahol 13 vállalat kisfilmjével együtt versenyeztek a közönség, illetve a szakmai zsűri elismeréséért. A videók az üzlethálózat, a központ és a raktár egy-egy munkatársát mutatják be, s a főszereplők történetén keresztül a közönség láthatja, miként dolgoznak munkahelyükön. A február 11-i ünnepélyes díjkiosztón a dm három videója együttesen érdemelte ki a szakmai zsűri különdíját, a "Legőszintébb MuVi˝ elismerést. "A MuVi kampány ötlete azért született meg, mert napjaink munkavállalóit egyre kevésbé elégíti ki annyi információ leendő munkahelyéről, amit az álláshirdetés hordoz. Kíváncsiak arra, hogy milyen emberek dolgoznak a munkahelyen, milyen hangulat uralkodik"- mondta Veres Rita, az Aon Hewitt cégvezetője, a Munkahelyi Videokampány zsűritagja, aki a gálán kiemelte: "2016 az Employer Branding, azaz a tudatos munkáltatói arculatformálás éve. A megváltozott munkaerő-piaci körülmények ugyanis sokkal élesebb versenyre késztetik a munkáltatókat, ami azt is jelenti, hogy új, a megszokottaktól eltérő stratégiát kell kidolgozniuk." "A dm célja a videók megalkotásával az volt, hogy bepillantást engedjen a dm színfalai mögé, s valósághűen meg tudja mutatni, hogy milyen a dm-nél dolgozni. Hiszünk abban, hogy a kedvező munkahelyi légkörben még hatékonyabbá válik a munkavégzés" - mondta el Csoknyainé Horváth Gertrud a dm HR vezetője. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
kávékapszula | Liszt Ferenc Kamarazenekar | Vizelettartás | szivattyú | retinol | autódekoráció | Centrál Színház | bónuszrendszer | tudás | társ | hegesztőpajzs | hajópadló | Iskolaszer | inkontinencia | Knorr-Bremse | hőmérséklet | tartálykutatás | telefontok | bőrápolás | KunlunChem | alumíniumkerítés | menstruáció | párásító | lakásfelújítás
![]() |
PARTNEREINK
|