SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Konferencia | Egy hónap múlva Evolution & Mobile Hungary


Mobile Hungary: Egy hónap múlva Evolution & Mobile Hungary
Budapest | 2016-02-03 14:30 | Evolution & Mobile Hungary



Egyre nagyobb üzlet a cégeknek a közösségi média és az okostechnológia. A konferencián terítékre kerülnek a közösségi média, a reklámpiac és a mobiltechnológia aktualitásai.


A digitális gazdaság, a hazai és nemzetközi online kommunikációs ipar illetve a mobiltechnológia üzleti felhasználásának meghatározó trendjeit vizsgálja a kétnapos Evolution & Mobile Hungary konferencia március 2-3-án. A budapesti szakmai rendezvényen ismerteti a Magyar Reklám Szövetség szakmai társszervezeteivel közösen a 2015-ös reklámköltési adatokat, azaz, hogy a tavalyi évben mennyit és milyen médiatípusokon keresztül költöttek el a különböző hirdetők hazánkban.

A digitalizáció előrehaladtával egyre összetettebb és kifinomultabb üzleti-kereskedelmi felhasználási lehetőségeket biztosít az online tér, a közösségi média és a mobiltechnológia. Az Evolution & Mobile Hungary konferencia sorozat két napja alatt összesen nyolc különböző szekció keretében a legfelkészültebb hazai szakemberek, gyakorlati példákon keresztül boncolgatják a legfrissebb trendeket a várhatóan 7-800 résztvevő előtt.

Elég posztolnod és megmondom ki vagy!
A konferencia sorozat első napja, az Evolution a közösségi médiára, az online digitális hirdetések (perfomance based, RTB, programmatic) világának újdonságaira, valamint a tartalom marketingre fókuszál. A számos szakértői előadás és kerekasztal beszélgetés keretében szó lesz többek között a közösségi médiára vonatkozó hazai felhasználói szokásokról, vagy éppen arról, hogy mit árul el személyiségünkről Facebook posztjaink hangvétele.

Merre tart a magyar reklámpiac?
Szintén az Evolution programja keretében lesz a Tabuk nélkül - Költések és arányok a reklámiparban címet viselő szakmai nap, mely során a hazai média- és reklámszakma krémje vizsgálja az iparág aktualitásait és várható jövőbeli irányait. Kitérve többek között arra, hogy hogyan alakult át a reklámpiac az előző évben, milyen tulajdonosi és szerkezeti változások mentek végbe, illetve médiatípusok szerint hogyan alakultak a reklámköltések.

Egyre szélesebb üzleti távlatokat nyit a mobil
A rendezvény második napja a Mobile Hungary nevet viseli, ennek megfelelően a fókuszban az okostelefon és a hozzá kapcsolódó technológiák rohamos fejlődése által megteremtett üzleti lehetőségek állnak. Szó lesz például arról, hogy a digitalizáció hogyan befolyásolja a gazdaság és a vállalatok fejlődését, de külön szekció foglalkozik a mobiltechnológia kereskedelemre kifejtett hatásával, illetve az okosváros és egyéb intelligens megoldások valamint a megosztás alapú gazdaság hazai tapasztalataival is.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!




Kaspersky | Erste Bank | Richter | BMW | Vodafone | INA | Suzuki | SPAR | Szallas.hu | OTP | Tesco | Telekom | Kaspersky Lab | Duna House | Nébih | MOL | UPC | Opten | E.ON | Lidl | Scania | NAV | METU | Audi