|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Konferencia | Egy hónap múlva Evolution & Mobile Hungary
KONFERENCIA
![]()
Mobile Hungary: Egy hónap múlva Evolution & Mobile Hungary
Budapest | 2016-02-03 14:30 | Evolution & Mobile Hungary
Egyre nagyobb üzlet a cégeknek a közösségi média és az okostechnológia. A konferencián terítékre kerülnek a közösségi média, a reklámpiac és a mobiltechnológia aktualitásai. A digitális gazdaság, a hazai és nemzetközi online kommunikációs ipar illetve a mobiltechnológia üzleti felhasználásának meghatározó trendjeit vizsgálja a kétnapos Evolution & Mobile Hungary konferencia március 2-3-án. A budapesti szakmai rendezvényen ismerteti a Magyar Reklám Szövetség szakmai társszervezeteivel közösen a 2015-ös reklámköltési adatokat, azaz, hogy a tavalyi évben mennyit és milyen médiatípusokon keresztül költöttek el a különböző hirdetők hazánkban. A digitalizáció előrehaladtával egyre összetettebb és kifinomultabb üzleti-kereskedelmi felhasználási lehetőségeket biztosít az online tér, a közösségi média és a mobiltechnológia. Az Evolution & Mobile Hungary konferencia sorozat két napja alatt összesen nyolc különböző szekció keretében a legfelkészültebb hazai szakemberek, gyakorlati példákon keresztül boncolgatják a legfrissebb trendeket a várhatóan 7-800 résztvevő előtt. Elég posztolnod és megmondom ki vagy! A konferencia sorozat első napja, az Evolution a közösségi médiára, az online digitális hirdetések (perfomance based, RTB, programmatic) világának újdonságaira, valamint a tartalom marketingre fókuszál. A számos szakértői előadás és kerekasztal beszélgetés keretében szó lesz többek között a közösségi médiára vonatkozó hazai felhasználói szokásokról, vagy éppen arról, hogy mit árul el személyiségünkről Facebook posztjaink hangvétele. Merre tart a magyar reklámpiac? Szintén az Evolution programja keretében lesz a Tabuk nélkül - Költések és arányok a reklámiparban címet viselő szakmai nap, mely során a hazai média- és reklámszakma krémje vizsgálja az iparág aktualitásait és várható jövőbeli irányait. Kitérve többek között arra, hogy hogyan alakult át a reklámpiac az előző évben, milyen tulajdonosi és szerkezeti változások mentek végbe, illetve médiatípusok szerint hogyan alakultak a reklámköltések. Egyre szélesebb üzleti távlatokat nyit a mobil A rendezvény második napja a Mobile Hungary nevet viseli, ennek megfelelően a fókuszban az okostelefon és a hozzá kapcsolódó technológiák rohamos fejlődése által megteremtett üzleti lehetőségek állnak. Szó lesz például arról, hogy a digitalizáció hogyan befolyásolja a gazdaság és a vállalatok fejlődését, de külön szekció foglalkozik a mobiltechnológia kereskedelemre kifejtett hatásával, illetve az okosváros és egyéb intelligens megoldások valamint a megosztás alapú gazdaság hazai tapasztalataival is. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
inkontinencia | menstruáció | bónuszrendszer | KunlunChem | autódekoráció | lakásfelújítás | tartálykutatás | alumíniumkerítés | társ | Liszt Ferenc Kamarazenekar | bőrápolás | kávékapszula | párásító | telefontok | tudás | Vizelettartás | hegesztőpajzs | Centrál Színház | retinol | szivattyú | Knorr-Bremse | hőmérséklet | Iskolaszer | hajópadló
![]() |
PARTNEREINK
|