|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kutatás | A Star Wars- és a Jégvarázs-jelmezek a legnépszerűbbek
KUTATÁS
![]()
Regio Játék: A Star Wars- és a Jégvarázs-jelmezek a legnépszerűbbek
Országos | 2016-01-27 13:30 | PSPRovocative
Az idei farsangon a gyermekek többsége egy-egy mesehős jelmezébe bújik. A legnépszerűbbek a Jégvarázs- és a Star Wars-karakterek lesznek. Január közepétől február elejéig tart a jelmezvásárlási szezon. A REGIO JÁTÉK felmérése alapján a magyar szülők fele egy hónappal, 37 százalékuk pedig két héttel a bál előtt szerzi be vagy készíti el a farsangi maskarát. A legtöbben (52%) megvásárolják a jelmezeket, jóval kevesebben (8%) fordulnak kölcsönzőkhöz. Sokan vannak azonban a kreatívak is: a válaszadók 40 százaléka otthon, saját kezűleg készíti el a farsangi ruhát vagy annak valamilyen kiegészítőjét. Azok, akik vásárolnak, tipikusan 2-3 ezer forintot szánnak erre a célra. Kevesen vannak (15%), akik 5 ezer forintnál többet költenek. A hipermarketek, jelmezboltok és kisebb játéküzletek nem olyan népszerűek a farsangi szezonban, a szülők csupán egyötöde vásárolja a jelmezt ezekről a helyekről. A REGIO JÁTÉK adatai szerint idén is a komplett jelmezekre helyeződik a hangsúly, a kiegészítőkre és arcfestékekre kevesebb az igény. A legkeresettebbek az óvodáskorra jellemző méretek. Ár tekintetében az alacsony árú és a márkás felső kategóriás jelmezek a legkelendőbbek. Komplett jelmezt már 995?1495 forint között is lehet vásárolni, míg egy márkázott mesehősjelmez akár 12?14 000 forintba is kerülhet. Ami a farsangi slágereket illeti: népszerűek a szuperhősjelmezek, valamint az állatokat, a mesterségeket (rendőr tűzoltó stb.), illetve az indiánokat, kovbojokat megjelenítő ruhák. A gyermekek többsége (60%) azonban valamilyen mesehős bőrébe bújik. Ebbe a kategóriába tartoznak a Star Wars- és Jégvarázs-jelmezek is, amelyek iránt a mozifilmeknek köszönhetően jelentősen megnőtt a kereslet. A felmérést a REGIO JÁTÉK készítette online kérdőíves módszerrel 2016 januárjában, amelyet 1511 válaszadó töltött ki. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
szupinált cipő | vérplazma | Elektromos autó | fogszabályzó | szivattyú | tekercses kerítés | betonozás | Knorr-Bremse | evőeszköztartó | Szentendre | REGIO JÁTÉK | lakásvásárlás | személyszállítás | napszemüveg | CEMACON | SPAR | hűségpromóció | JBL | téglagyár | haszongépjármű | konyhai munkalap | gyerekülés | játékpiac | lézeres szemműtét
![]() |
PARTNEREINK
|