SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Out-of-home kilátások 2016-ra


Marketinginfo.hu: Out-of-home kilátások 2016-ra
Külföld | 2016-01-12 13:30 | N4b



Az out-of-home médiára az a jellemző, hogy képes a növekedésre még akkor is, ha a gazdaságban recesszió van. Hiába egyre széttöredezettebb a médiapiac, az OOH-val nagyszámú populációt lehet elérni.

Glen Wilson, a Posterscope ügyvezetőjének elemzése a Campaign Live-on jelent meg, 5 fő trend kifejtésével.

Befektetések
A szakember szerint idén több mint 100 millió font friss tőke érkezik a brit OOH médiapiacra, elsősorban annak digitális részére. 100 millió font az több mint az ágazat egy éves árbevétele. Az idei év legfontosabb eseménye minden valószínűség szerint a londoni metró reklámszerződés kihirdetése lesz márciusban: ha hinni lehet az előzetes számadatoknak, akkor a világ legnagyobb OOH szerződéséről van szó.

Nagy szerep jut a JCDecaux-nak a brit főváros közterületi médiaképének átalakításában: 1000 buszmegálló reklámplakát kicserélésére és egy részük digitálissá alakítására szerződtek a londoni tömegközlekedési vállalattal.

A piaci várakozások szerint a digitális OOH média 25 százalékkal fog növekedni 2016-ban, így a teljes részesedése a brit OOH piacon el fogja érni a 45%-ot. A teljes OOH piac várhatóan 4 százalékkal bővül majd.

Okosvárosok
Egyre fontosabbá válik az OOH média az okosváros koncepcióknak köszönhetően. 2018-ig bezárólag 178 millió angol font áramlik majd a különböző okosváros kutatási projektekbe, amelyből a brit OOH cégek is részesedhetnek.

Programozott vásárlás
Tavaly nem volt hét, hogy ne jelent volna meg publikáció a programmatic OOH témakörben. Jó hír, hogy egyre több startup szeretne a programozott vásárlás oldaláról "beszállni" az OOH kiszolgáló cégek közé. Több jelenlegi szereplő már nem csak a jövő eszközeként tekint a programmaticra, elég csak a JCDecaux Smartbrics-éra, vagy a Clear Channel Play IQ-jára gondolni.

Fejlesztések
Jó hír, hogy számos ügynökség már alapvető médiaeszközként tekint a digitális out-of-home-ra. Az eredmények magukért beszélnek: független kutatások, felmérések igazolják a digitális OOH eszközök megkerülhetetlenségét.

Mérések
Az OOH kampányok hatékonysága egyre pontosabban mérhető. Ez az egyik oka annak, hogy az OOH költések egyre "kifinomultabbak".







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!