|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Tűzifa a sütiből
OUTDOOR/INDOOR
![]() ![]()
Marketinginfo.hu: Tűzifa a sütiből
Országos | 2016-01-08 12:30 | N4b
Egy figyelemfelhívó akció arra próbál rávilágítani, milyen könnyű megfagyni a hátrányos helyzetű kistelepüléseken az időseknek, ha valaki nem segít felvágni a tűzifát. A Rama Jótékonysági Sütigyár közleménye szerint, évente közel háromszázan fagynak meg. A szociológiai vizsgálatok azt mutatják, ilyenkor nem az utcán lakók a legveszélyeztetettebbek. Őket többnyire ellátják a szociális- és segélyszervezetek, ha nagy a hideg. Legnagyobb veszélyben azok az elesettek vannak, akik saját otthonukban "láthatatlanok" a segítő kezek számára. Ezért fontos a szomszédok összefogása. Korábban már a katasztrófavédelem, a Magyar Vöröskereszt szakembereit, a Mikulásgyár önkénteseit is arra kérték, mutassák be a gyerekeknek és szüleiknek, milyen nehéz munka tűzifa felvágása. Erről még decemberben videót is készítettek: Most a kampány szervezői arra hívják fel a figyelmet, hogy ha valakinek nincs módja tűzifát vágni, szervezhet saját jótékonysági akciót is. Sütemények eladásából például bárki vásárolhat adomány-tűzifát. Ehhez 15 ezer receptet osztottak szét a Tchibo üzleteiben, Budapest, Debrecen, Győr, Pécs és Kecskemét lakói között. A receptek alapján bárki elkészítheti azt a süteményt, amelyet a szomszédoknak "értékesítve" segíthetik az utcában, a társasházban lakó időseket. Az akció érdekessége, hogy a recepteket nem csak nőknek osztogatták, hanem férfiaknak is. Ezzel arra szerették volna felhívni a figyelmet, hogy ForbesWoman.com korábbi felmérése szerint a nők mintegy 70%-a, elégedetlen a férje házimunkában való szerepvállalásával, és önmagára nézve súlyosan kiegyensúlyozatlannak tartja a házimunkamegosztást. A szervezők úgy vélik, hogy a karitatív akciókban való közös részvétel csökkentheti az otthoni feszültségeket is. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
Elektromos autó | betonozás | lézeres szemműtét | Szentendre | téglagyár | napszemüveg | CEMACON | fogszabályzó | vérplazma | REGIO JÁTÉK | JBL | személyszállítás | szivattyú | lakásvásárlás | gyerekülés | tekercses kerítés | konyhai munkalap | Knorr-Bremse | SPAR | haszongépjármű | szupinált cipő | hűségpromóció | játékpiac | evőeszköztartó
![]() |
PARTNEREINK
|