SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Éveleji sporttippek a digitális kijelzőkön


Marketinginfo.hu: Éveleji sporttippek a digitális kijelzőkön
Külföld | 2016-01-07 12:30 | N4b



Újabb példa bizonyítja, hogy a nyomtatott sajtó és az out-of-home média együttműködése általában sikeres.

Az emberek egy részére jellemző, hogy újévi fogadalmakat tesznek. Ezek a vállalások többnyire a diétához, a testmozgáshoz vagy általában az egészséges életmódhoz kapcsolódnak. A New Scientist nevű tudományos magazin és a JCDecaux UK most arra szövetkezett, hogy megadja ezeknek az embereknek a kezdő lökést. Január hónapban ugyanis a New Scientist egészségügyi tanácsai a JCD digitális kivetítőin is láthatóak lesznek.

A digitális OOH kampány a LiveSmarter hashtaggel fut, a JCDecaux országos hálózatán: benne diétás, sport és egyéb tippekkel, tanácsokkal. A vasúti csomópontok kijelzőin feltűnik majd a New Scientist ingyenesen olvasható rövidített verziója is, amelyen keresztül az előfizetés is intézhető.

A JCDecaux brit hálózata a lakosság mintegy felét képes elérni - zárta a tudósítást a ScreenMedia Daily.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!