|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | DM/Promóció | Hitelkártya akár egy órán belül
DM/PROMÓCIÓ
![]()
Budapest Bank : Hitelkártya akár egy órán belül
Országos | 2016-01-05 12:30 | Flow PR
A Budapest Bank és a Tesco öt éve kötött partnersége újabb mérföldkőhöz érkezett: immár országszerte 27 áruházban elérhető az Instant Tesco Vásárlókártya. A Magyarországon újdonságnak számító instant hitelkártya-szolgáltatással a vásárlóknak többé nem kell halogatniuk a hitelből történő vásárlásaikat, hiszen az üzletekben történő igénylést követően akár már egy órán belül kézhez kapják, és azonnal használhatják hitelkártyájukat. Az egyik legnagyobb hitelkártya és co-branded kártya kibocsátóként a Budapest Bank tovább kívánja növelni piaci részesedését, többek között az ügyfelek számára nyújtott egyre sokrétűbb termékpalettával, valamint a plasztikokhoz kapcsolódó kiegészítő szolgáltatások bővítésével. A Budapest Bank 2003 óta folyamatosan az egyike a három legnagyobb hitelkártya piaci szereplőnek, töretlenül erősítve pozícióját. Hitelkártya stratégiája partneri együttműködéseken alapul, és termékpalettáját az ügyféligényeknek megfelelően folyamatosan bővíti. A bank tapasztalatai szerint a hitelkártyák használata terén pozitív változások történtek az elmúlt években: az ügyfelek egyre tudatosabban használják hitelkártyájukat, amelyben vélhetően nagy szerepe van annak, hogy a bankok egyre sokrétűbb szolgáltatásokat, kedvezményeket és hűségprogramokat kínálnak ügyfeleik számára. A Budapest Bank az elmúlt években számos stratégiai partnerrel kötött együttműködést, amelynek köszönhetően az egyik legtöbb fajta co-branded kártyával rendelkezik a pénzintézet. A legújabb Instant Tesco Vásárlókártya előnye pedig a rendkívül gyors hitelkártya jóváhagyás és kibocsátás: az ügyfélnek nem szükséges heteket várnia, hiszen a hiteligénylést követően akár már egy órán belül kézhez kaphatja új hitelkártyáját, amellyel nemcsak a hitelkeret, de a kártya által biztosított kedvezmények is azonnal elérhetőek. "A Budapest Bank az egyik legnagyobb hazai hitelkártya kibocsátóként figyelemmel kíséri az ügyfelek folyamatosan változó igényeit, és ez alapján újítottuk meg Tescóval közösen a Vásárlókártyát is, amelynek köszönhetően a hitelbírálati idő lényegesen rövidebbé vált. A karácsonyi szezonban, amikor egyébként is 20-25%-kal megemelkedik a hitelkártya használat, jelentős keresletet tapasztaltunk az új hitelkártya szolgáltatás iránt, ügyfeleink örömmel fogadták, hogy a Tesco Vásárlókártyát azonnal átvehették és használhatták a bevásárlásaik során" - mondta Paragi Zoltán, a Budapest Bank harmadikfeles értékesítés vezetője. A Tesco és a Budapest Bank által kibocsátott új plasztik előnye nem merül ki a gyors hitelkártya jóváhagyásban és kibocsátásban, hiszen ezen kívül számos további előnyt nyújt azáltal, hogy összekapcsolja a Tesco Clubcard törzsvásárlói programját, valamint a pontgyűjtést, illetve a pénzvisszatérítést kínáló hitelkártyák előnyeit. Ennek megfelelően a hitelkártyával történő vásárlások, valamint a kártyáról végzett csoportos beszedési megbízások után dupla értékű Tesco Clubcard pontokat ad, amelyeket a Tesco havonta jóváír az ügyfél Tesco Clubcard egyenlegén. A Tesco áruházakban történő vásárlások után járó pontokat pedig a felhasználók meg is triplázhatják az Instant Tesco Vásárlókártyával történő fizetés esetén. Az Instant Tesco Vásárlókártyához tartozó kedvezményekkel az ügyfél az első 3 hónapban akár 10.000** hűségpontot is gyűjthet. "Nagyon büszkék vagyunk rá, hogy a Budapest Bankkal közösen egy ilyen nagyszabású projektet hajtottunk végre, s mostantól a Tesco vásárlói az igénylés után rögtön, az aznapi vásárláskor is tudnak élni a Tesco Vásárlókártya kedvezményeivel. Olyan értékeket teremtettünk, mely díjazza, és folyamatos kedvezményben részesíti hűséges vásárlóinkat. A Budapest Bank nagyszerű partnerünk volt ebben, és ez az új közös termék is tökéletesen példázza a közös stratégiai elkötelezettséget vásárlóink iránt"- mondta Halász Balázs, a Tesco Pénzügyi Partner integrációs vezetője. A vezető hazai kiskereskedelmi lánc és az egyik legnagyobb hitelkártya-kibocsátó pénzintézet co-branded kártyája jelenleg 27 magyarországi Tesco áruházban igényelhető, januártól pedig fokozatosan bevezetve elérhető lesz az összes olyan hazai Tesco áruházban is, ahol Tesco Pénzügyi Partnerpult található. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
EU | INA | eMAG | Rába | Valentin-nap | SPAR | Oroszország | AM | Horvátország | vendégéjszakák | Pécsi Harmadik Színház | ALDI | Microsoft Office | mezőgazdaság | IKEA | naperőmű | Ingatlanpiac | BMW | Alteo | Románia | Shell | autógyártás | napelempark | Szent Efrém Férfikar
![]() |
PARTNEREINK
|