SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | E-biznisz | A vártnál jobban ment az Adidasnak a neten


Marketinginfo.hu: A vártnál jobban ment az Adidasnak a neten
Külföld | 2015-12-18 10:30 | N4b



Az Adidas online kereskedelmi részlege úgy néz ki, hogy idén túlteljesíti a kitűzött célokat.

Az Adidas online forgalma idén 600 millió euró körül lesz, ami 40 százalékos növekedést jelent - áll a W&V-n. Ez meghaladja a vállalat félmilliárdos előzetes várakozásait. A sportszergyártó szerint a sikerben nagy szerepe van az online marketing aktivitásoknak. "Globális e-kereskedelmi felületet építettünk ki, a jövőt pedig a mobilappos kereskedelemben látjuk" - mondta el Roland Auschel vezérigazgató.

A vállalat középtávú prognózisa nem változott. 2020-ra úgy vélik, elérhetik a kétmilliárdos online forgalmat, ami a 20 milliárdos (-ra becsült) összforgalom 10 százaléka lesz. Idén ez az arány 4 százalék körül lesz.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!