|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | DM/Promóció | Moziba vitte vásárlóit a dm
DM/PROMÓCIÓ
![]()
drogerie markt : Moziba vitte vásárlóit a dm
Országos | 2015-12-17 09:30 | drogerie markt
A dm moziján azok vehettek részt, akik rendelkeznek active beauty törzsvásárlói kártyával, regisztráltak a játék webes felületén, s a szerencse a sorsoláskor nekik kedvezett. A dm Kft. a karácsonyi időszakban ismét meglepte vásárlóit: active beauty törzsvásárlói programjának tagjait játékra invitálta, a szerencsés nyertesek a Káosz karácsonyra című mozifilm premier előtti vetítésén vehettek részt december 9-én este a MOM Parkban. Hogy milyen a tökéletes karácsony? Erre a kérdésre kaphattak választ a dm törzsvásárlói, akik a drogéria november végi nyereményjátékán részt vettek, s Fortuna kedvezett nekik. A dm első filmvetítésén a résztvevők egy teljes mozi termet megtöltöttek. Humorban, fényekben és nagy érzelmekben a filmnek köszönhetően nem volt hiány, a dm pedig további különleges meglepetésekkel készült: dm bio finomságokat kóstolhattak a vásárlók. A dm moziján azok vehettek részt, akik rendelkeznek active beauty törzsvásárlói kártyával, regisztráltak a játék webes felületén, s a szerencse a sorsoláskor nekik kedvezett. A mozis élmény mellett a dm tombolasorsolással is kedveskedett a vendégeknek, parfümöket sorsolt ki a jelenlevők között. A dm számára fontos, hogy minél többször kerüljön kapcsolatba vásárlóival, ennek fontos elemét jelentik a közös élmények. A dm erősségei közé tartozik törzsvásárlói programjának magas ismertsége, a program nyújtotta kedvezmények kedveltek a vásárlók körében, a drogérialánc állandó pont promóciókkal és egyedi vevői ajándékokkal lepi meg vásárlóit. Évente 2,7 millió alkalommal szólítja meg személyre szabott formában törzsvásárlóit a drogéria. A törzsvásárlói program folyamatosan fejlődik, ma 1,32 millió regisztrált vásárló használja ki a kedvező ajánlatokat. A drogéria több, mint 155 000 Facebook rajongóval osztja meg nap mint nap a márkával kapcsolatos híreket, újdonságokat, csaknem 6000 követőt ér el az Instagramon, Youtube csatornájára pedig több, mint 1000 fő iratkozott fel, a drogéria 56 bloggerrel áll kapcsolatban. A dm-nél továbbra is a vásárló áll középpontban, így az offline világban is nagy hangsúlyt kap a vásárlókkal való kapcsolattartás, ebben fontos szerepet kap az active beauty magazin, és azok a rendezvények, ahol a vásárlók valóban érezhetik, hogy ők állnak a középpontban. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
tartálykutatás | KunlunChem | menstruáció | Vizelettartás | lakásfelújítás | inkontinencia | hajópadló | bónuszrendszer | tudás | kávékapszula | telefontok | Liszt Ferenc Kamarazenekar | társ | bőrápolás | párásító | hőmérséklet | Centrál Színház | hegesztőpajzs | Knorr-Bremse | autódekoráció | retinol | szivattyú | Iskolaszer | alumíniumkerítés
![]() |
PARTNEREINK
|