SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | DM/Promóció | Moziba vitte vásárlóit a dm


drogerie markt : Moziba vitte vásárlóit a dm
Országos | 2015-12-17 09:30 | drogerie markt



A dm moziján azok vehettek részt, akik rendelkeznek active beauty törzsvásárlói kártyával, regisztráltak a játék webes felületén, s a szerencse a sorsoláskor nekik kedvezett.

A dm Kft. a karácsonyi időszakban ismét meglepte vásárlóit: active beauty törzsvásárlói programjának tagjait játékra invitálta, a szerencsés nyertesek a Káosz karácsonyra című mozifilm premier előtti vetítésén vehettek részt december 9-én este a MOM Parkban.
Hogy milyen a tökéletes karácsony? Erre a kérdésre kaphattak választ a dm törzsvásárlói, akik a drogéria november végi nyereményjátékán részt vettek, s Fortuna kedvezett nekik. A dm első filmvetítésén a résztvevők egy teljes mozi termet megtöltöttek.

Humorban, fényekben és nagy érzelmekben a filmnek köszönhetően nem volt hiány, a dm pedig további különleges meglepetésekkel készült: dm bio finomságokat kóstolhattak a vásárlók.

A dm moziján azok vehettek részt, akik rendelkeznek active beauty törzsvásárlói kártyával, regisztráltak a játék webes felületén, s a szerencse a sorsoláskor nekik kedvezett. A mozis élmény mellett a dm tombolasorsolással is kedveskedett a vendégeknek, parfümöket sorsolt ki a jelenlevők között.

A dm számára fontos, hogy minél többször kerüljön kapcsolatba vásárlóival, ennek fontos elemét jelentik a közös élmények. A dm erősségei közé tartozik törzsvásárlói programjának magas ismertsége, a program nyújtotta kedvezmények kedveltek a vásárlók körében, a drogérialánc állandó pont promóciókkal és egyedi vevői ajándékokkal lepi meg vásárlóit. Évente 2,7 millió alkalommal szólítja meg személyre szabott formában törzsvásárlóit a drogéria.

A törzsvásárlói program folyamatosan fejlődik, ma 1,32 millió regisztrált vásárló használja ki a kedvező ajánlatokat. A drogéria több, mint 155 000 Facebook rajongóval osztja meg nap mint nap a márkával kapcsolatos híreket, újdonságokat, csaknem 6000 követőt ér el az Instagramon, Youtube csatornájára pedig több, mint 1000 fő iratkozott fel, a drogéria 56 bloggerrel áll kapcsolatban.

A dm-nél továbbra is a vásárló áll középpontban, így az offline világban is nagy hangsúlyt kap a vásárlókkal való kapcsolattartás, ebben fontos szerepet kap az active beauty magazin, és azok a rendezvények, ahol a vásárlók valóban érezhetik, hogy ők állnak a középpontban.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!