SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Támogatás | A METRO is csatlakozott a Jónak lenni jó kampányhoz


METRO Kereskedelmi Kft.: A METRO is csatlakozott a Jónak lenni jó kampányhoz
Országos | 2015-12-16 11:30 | Twist Communication



A METRO közel hétmillió forint értékű támogatást nyújtott a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálatnak a Jónak lenni jó kampány alkalmával.

Az Alapítvány decemberi rendezvényein a METRO biztosít minden gyermeknek ajándékcsomagot, amelyben gyümölcsöket és szaloncukrot ad a rászorulóknak. Összesen több mint 3.000 ajándékcsomagot és további 1.500 kg gyümölcsöt ajánlott fel a METRO az idei kampány során.

Horváth Imre vezérigazgató kiemelte: "A METRO tevékenységéből adódóan elsősorban a gyermekek és hátrányos helyzetű személyek élelmezéséhez kapcsolódóan kíván támogatást nyújtani. A METRO számára különösen fontos a gyermekek élelmezésének támogatása. Egész évben igyekszünk ezeket a célokat szem előtt tartva működni. Mindent megteszünk, hogy biztosítsuk a rászorulók részére az egészséges élelmiszereket és a kiegyensúlyozott táplálkozást."

"Nagy boldogsággal tölt el minket, hogy olyan beszállítói körünk van, akik segítik lehetővé tennünk a rászorulók támogatását. Minden esetben igyekeznek részünkre a lehető leggyorsabban a legjobb minőségű árukat biztosítani, amikor jótékonysági felajánlást teszünk. Emellett szeretném kiemelni, hogy a karácsonyi időszakban a nálunk vásárló sok ezer vállalkozást is arra biztatjuk, hogy támogassák a helyi jótékonysági kezdeményezéseket. Az elmúlt években több millió forintot gyűjtöttek össze vásárlóink, illetve nagy mennyiségű tartós élelmiszert ajánlottak fel a rászorulóknak" - emelte ki Horváth Imre.

A Jónak lenni jó programhoz való csatlakozáson kívül a METRO a Magyar Élelmiszerbankkal több éve együttműködve az áruházakból a lejárat közeli és esztétikai hibás termékeket a rászorulóknak juttatja el. Az élelmiszermentő program aktív részeseként 2012 márciusától mostanáig több mint 1.000.000 kg, összesen közel 900 millió forint értékű friss élelmiszert juttattunk el országszerte több mint 150.000 rászorulónak" - hangsúlyozta Horváth Imre.
A program eredetisége, egyedisége, hogy az általános gyakorlattal szemben a támogatásra adott termékek szinte kizárólag ultra friss élelmiszerekből állnak, amelyekhez általában alig jutnak hozzá a rászorulók. A program gyakorlati kivitelezését és működtetését napi szinten a METRO valósította meg először Magyarországon és Európában is. Az áruház minőségi és egészséges táplálékokat, mint például halakat, tejtermékeket, húsokat, közöttük nagy számban megtalálható bio-, laktóz és gluténmentes élelmiszereket juttat el a hátrányos helyzetben lévőknek, ami azért különösen fontos, hiszen ezen élelmiszerek táp- és vitaminértéke jóval magasabb, mint a tartós élelmiszereké.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!