|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Ügynökség | Az Ogilvy & Mather nyerte a Wizz Air kommunikációját
ÜGYNÖKSÉG
![]()
Wizz Air: Az Ogilvy & Mather nyerte a Wizz Air kommunikációját
Budapest | 2015-12-14 20:30 | HKstrategies
A Geometry Global cégcsoporthoz tartozó Ogilvy & Mather reklámügynökség nyerte el Kelet-Közép Európa legnagyobb diszkont légitársasága, a Wizz Air kommunikációs tenderét. Az O&M stratégiai gondolkodásmódja és kommunikációs javaslata meggyőzte a vállalatot, hogy a WPP-hez tartozó nemzetközi reklámügynökséget válassza partnerének és vezető kreatív ügynökségének december 1-től. A Wizz Air által idén nyáron kiírt tender az újrapozícionált WIZZ márka stratégiájának építését, és azzal összhangban az új reklámkampányok megalkotását és kommunikációs platformjainak kidolgozását tűzte ki célul. A négyfordulós tender győzteseként az O&M olyan pályázati anyagot nyújtott be, mely erős stratégiai gondolkodásmódon alapult. A reklámügynökség olyan egyedülálló, a cégcsoport által fejlesztett eszközöket használt fel a stratégia kialakításához, mely az ügyfél számára jól elkülönített, személyre szabott megoldásokat kínál. A tender során is sikeresen alkalmazott FUSION metodológia a brand kulcsfontosságú célkitűzését szem előtt tartva az integrált kommunikációs eszközök által a fogyasztói döntések befolyásolására ad választ. "A FUSION módszertana sokat segített abban, hogy a Wizz Air számára egy jól megalapozott, alacsony kockázatú kommunikációs stratégiát tudjunk megalkotni, amely jól integrálható a nemzetközi piacon is, valamint alkalmas arra, hogy a WIZZ márkát egészen új dimenziókba repítse. Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy a légitársaság minket választott, az egész csapat lelkesen és nagyon elkötelezetten dolgozott a tenderen" - tette hozzá Sályi Réka, az Ogilvy & Mather ügynökséget is magába foglaló Geometry Global cégcsoport Ügyvezető Igazgatója. "A WIZZ egy nagyon izgalmas, összetett, nemzetközi márka, amiben hatalmas kreatív lehetőségek vannak. Nagyon várom, hogy elkezdődjön a közös munka"- emelte ki Benesch Ferenc, az O&M kreatív igazgatója. Johan Eidhagen, a Wizz Air márka- és marketing vezetője elmondta: "Összesen nyolc ügynökség vett részt a tenderen, az Ogilvy & Mather javaslata egyezett leginkább az elvárásainkkal, gondolkozásmódjuk és kreatív megközelítésük pedig meggyőzött minket arról, hogy jó kezekben lesz az újrapozícionált WIZZ márka. Úgy gondoljuk, megtaláltuk azt az ügynökséget, amely biztosítja a szükséges szakértelmet és szenvedélyt ahhoz, hogy folytathassuk növekedési küldetésünket és új lehetőségeket kínáljunk mindenki számára a kedvező áron elérhető utazásokon keresztül. A stratégiát és reklámüzeneteket akár 22 nyelvre is adaptálni tudjuk, hogy célpiacainkon egységes és erőteljes képi világgal jelenjünk meg." ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
lemezhajlítás | kert | CV | pezsgő | táp | fémipar | kutyák | K&H | Palladio Orchestra | karácsony | karácsonyi különlegességek | szilveszter | Auchan | virsli | magyarok | macskák | Rhoda Scott | műfü | álláskeresés | utazás | cafeteria | Varnus Xaver | fenntartható önkormányzat | Magyar Vöröskereszt
![]() |
PARTNEREINK
|