SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Ügynökség | Az Ogilvy & Mather nyerte a Wizz Air kommunikációját


Wizz Air: Az Ogilvy & Mather nyerte a Wizz Air kommunikációját
Budapest | 2015-12-14 20:30 | HKstrategies



A Geometry Global cégcsoporthoz tartozó Ogilvy & Mather reklámügynökség nyerte el Kelet-Közép Európa legnagyobb diszkont légitársasága, a Wizz Air kommunikációs tenderét.

Az O&M stratégiai gondolkodásmódja és kommunikációs javaslata meggyőzte a vállalatot, hogy a WPP-hez tartozó nemzetközi reklámügynökséget válassza partnerének és vezető kreatív ügynökségének december 1-től.

A Wizz Air által idén nyáron kiírt tender az újrapozícionált WIZZ márka stratégiájának építését, és azzal összhangban az új reklámkampányok megalkotását és kommunikációs platformjainak kidolgozását tűzte ki célul.

A négyfordulós tender győzteseként az O&M olyan pályázati anyagot nyújtott be, mely erős stratégiai gondolkodásmódon alapult. A reklámügynökség olyan egyedülálló, a cégcsoport által fejlesztett eszközöket használt fel a stratégia kialakításához, mely az ügyfél számára jól elkülönített, személyre szabott megoldásokat kínál. A tender során is sikeresen alkalmazott FUSION metodológia a brand kulcsfontosságú célkitűzését szem előtt tartva az integrált kommunikációs eszközök által a fogyasztói döntések befolyásolására ad választ.

"A FUSION módszertana sokat segített abban, hogy a Wizz Air számára egy jól megalapozott, alacsony kockázatú kommunikációs stratégiát tudjunk megalkotni, amely jól integrálható a nemzetközi piacon is, valamint alkalmas arra, hogy a WIZZ márkát egészen új dimenziókba repítse. Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy a légitársaság minket választott, az egész csapat lelkesen és nagyon elkötelezetten dolgozott a tenderen" - tette hozzá Sályi Réka, az Ogilvy & Mather ügynökséget is magába foglaló Geometry Global cégcsoport Ügyvezető Igazgatója.

"A WIZZ egy nagyon izgalmas, összetett, nemzetközi márka, amiben hatalmas kreatív lehetőségek vannak. Nagyon várom, hogy elkezdődjön a közös munka"- emelte ki Benesch Ferenc, az O&M kreatív igazgatója.

Johan Eidhagen, a Wizz Air márka- és marketing vezetője elmondta: "Összesen nyolc ügynökség vett részt a tenderen, az Ogilvy & Mather javaslata egyezett leginkább az elvárásainkkal, gondolkozásmódjuk és kreatív megközelítésük pedig meggyőzött minket arról, hogy jó kezekben lesz az újrapozícionált WIZZ márka. Úgy gondoljuk, megtaláltuk azt az ügynökséget, amely biztosítja a szükséges szakértelmet és szenvedélyt ahhoz, hogy folytathassuk növekedési küldetésünket és új lehetőségeket kínáljunk mindenki számára a kedvező áron elérhető utazásokon keresztül. A stratégiát és reklámüzeneteket akár 22 nyelvre is adaptálni tudjuk, hogy célpiacainkon egységes és erőteljes képi világgal jelenjünk meg."







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!