|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Élelmiszeripar | A fogyasztói elvárások késztetik változásra az élelmiszeripar...
ÉLELMISZERIPAR
![]()
Fornetti: A fogyasztói elvárások késztetik változásra az élelmiszeripart
Országos | 2015-12-09 12:30 | Goodwill Communications
A háztartások éves jövedelmének Magyarországra vetített 6 százalékos növekedése az ezt okosan kihasználni képes hazai élelmiszeripari vállalkozások számára is komoly lehetőségeket rejt. Az OECD BetterLife Index 2015 kiadványa alapján Magyarországon, 2008 óta a háztartások átlagos éves bevétele több mint 6 százalékkal növekedett, ami egyszerre generál a korábbinál nagyobb fogyasztói elvárásokat az élelmiszergyártók irányába, illetve bővíti azok lehetőségeit. Az élelmiszeriparnak igazodnia kell a változó igényekhez, és biztosítania kell a fogyasztók által elvárt, számukra fontos értékeket - emeli ki Sebastian Gooding, a Fornetti Csoport ügyvezető igazgatója. A háztartások éves jövedelmének Magyarországra vetített 6 százalékos növekedése az ezt okosan kihasználni képes hazai élelmiszeripari vállalkozások számára is komoly lehetőségeket rejt. "Ma már olyan ételeket, alapanyagokat és ízeket is a fogyasztók elé tárhatunk, amelyek korábban a kereslet hiánya miatt nem lehettek volna sikeresek. Emellett viszont a fogyasztók igénye a választék szélesítésére és az élelmiszerbiztonság garantálására is magasabb, mint valaha" - emeli ki Sebastian Gooding, a Magyarországon piacvezető, az elmúlt 9 kilenc hónapban a bővülő hazai és külföldi értékesítés révén 10 százalékkal erősödő Fornetti Kft. ügyvezető igazgatója. Sebastian Gooding a fogyasztók elvárásainak történő megfelelés meghatározó tényezőjeként a jelenleg két legszélesebb fogyasztói generáció, a babyboomerek és az Y-generáció tagjainak élelmiszerekhez történő eltérő megközelítésmódját emeli ki. "A hazai élelmiszeripari vállalatoknak is tisztában kell lenniük a két fogyasztói csoport szokásaival és elvárásaival. Az elkövetkező években ráadásul két jelentősen eltérő fogyasztói szegmens igényeit kell majd kielégíteni a szektornak, amihez most érdemes elkezdeni a termékfejlesztést és felmérnie a pontos fogyasztói elvárásokat" - mondja Sebastian Gooding, aki szerint a magyar élelmiszeriparnak nagy hangsúlyt kell fektetnie az élelmiszerbiztonságra is, amely az elkövetkező években egyre meghatározóbb fogyasztói elvárásként jelentkezik majd. Ezért is elengedhetetlen a fogyasztók bizalmának erősítése a magyar élelmiszeripar és termékei iránt, illetve a piaci szereplők stabil és megbízható márkákként történő felépítése. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
Románia | Oroszország | Rába | Pécsi Harmadik Színház | Ingatlanpiac | EU | ALDI | autógyártás | eMAG | napelempark | vendégéjszakák | mezőgazdaság | IKEA | Valentin-nap | Horvátország | INA | AM | Szent Efrém Férfikar | Shell | naperőmű | SPAR | Alteo | Microsoft Office | BMW
![]() |
PARTNEREINK
|