|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | DM/Promóció | Új taggal bővült a DIMSZ
DM/PROMÓCIÓ
DIMSZ: Új taggal bővült a DIMSZ
Országos | 2015-11-25 20:30 | DIMSZ
Megünnepelte megalapításának 20 éves évfordulóját a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ), amelyhez új tagként csatlakozott a Microsoft Magyarország. Hivatal Péter és Vámos-Hegyi Attila, a Szövetség korábbi Elnökei összegezték az elmúlt időszak eredményeit és sikereit, összefoglalták, hogy milyen kihívásokkal szembesült a kilencvenes évek DM szektora, valamint, hogy a kezdetben húsz taggal alapított Egyesület az évek során hogy alakult át az adat alapú marketing szakmai szövetségévé, mára hét tagozat működésével és közel 60 tagvállalattal. A rendszerváltás előtt nem létezett Magyarországon a direkt marketing, ezért 1994. januárban néhány direkt marketing területén tevékenykedő cég szükségesnek és időszerűnek érezte a DM tevékenységgel foglalkozó társaságok önálló érdekképviseleti egyesületének megalakítását. Ilyen körülmények között 1995-ben alakult meg a Direkt Marketing Egyesület. Az indulásnál több célt tűztek ki az alapító tagok, ugyanis a hőskorban virágkorukat élő, és nem tisztességes módszerekkel dolgozó cégektől akarták megkülönböztetni magunkat. A Szövetség értékei és feladatai azóta változatlanok, hiszen az elnökség - szorosan együttműködve a tagsággal - különböző fórumokon képviseli a szakma érdekeit. "A visszatekintések és a tagozati tervek alapján jól látszik, hogy a Szövetség rendkívül aktív életet élt és él. Erre az agilitásra és elkötelezettségre nagy szükség lesz a továbbiakban is, hiszen a technológia, a szakma és a szabályozói környezet folyamatos mozgásban van. Értékes visszaigazolás számunkra, hogy - legújabb tagként - a Microsoft Magyarország is csatlakozott hozzánk" - mondta el Huszics György, a szövetség elnöke. "A Microsoft küldetése, hogy napjaink felhőalapú és mobilorientált világában hozzásegítse a világ minden lakóját, vállalatát és közösségét, hogy többre legyen képes. A Microsoft Magyarország azokhoz az üzleti döntéshozókhoz szeretne szólni, akik technológiai megoldásokkal szeretnék támogatni vállalatuk sikerességét. Ezért döntött a vállalatunk úgy, hogy csatlakozik a DIMSZ-hez" - mondta el Grósz Judit, a Microsoft Magyarország Marketing és Operatív Igazgatója, aki előadásában az infokommunikációs technológiát, mint a marketing új svájci bicskáját jellemezte.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
szilveszter | Auchan | lemezhajlítás | műfü | fenntartható önkormányzat | K&H | Varnus Xaver | kutyák | cafeteria | Rhoda Scott | macskák | virsli | kert | utazás | fémipar | karácsonyi különlegességek | Palladio Orchestra | álláskeresés | magyarok | CV | pezsgő | karácsony | Magyar Vöröskereszt | táp
|
PARTNEREINK
|