SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | DM/Promóció | Új taggal bővült a DIMSZ


DIMSZ: Új taggal bővült a DIMSZ
Országos | 2015-11-25 20:30 | DIMSZ



Megünnepelte megalapításának 20 éves évfordulóját a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ), amelyhez új tagként csatlakozott a Microsoft Magyarország.

Hivatal Péter és Vámos-Hegyi Attila, a Szövetség korábbi Elnökei összegezték az elmúlt időszak eredményeit és sikereit, összefoglalták, hogy milyen kihívásokkal szembesült a kilencvenes évek DM szektora, valamint, hogy a kezdetben húsz taggal alapított Egyesület az évek során hogy alakult át az adat alapú marketing szakmai szövetségévé, mára hét tagozat működésével és közel 60 tagvállalattal.

A rendszerváltás előtt nem létezett Magyarországon a direkt marketing, ezért 1994. januárban néhány direkt marketing területén tevékenykedő cég szükségesnek és időszerűnek érezte a DM tevékenységgel foglalkozó társaságok önálló érdekképviseleti egyesületének megalakítását. Ilyen körülmények között 1995-ben alakult meg a Direkt Marketing Egyesület.

Az indulásnál több célt tűztek ki az alapító tagok, ugyanis a hőskorban virágkorukat élő, és nem tisztességes módszerekkel dolgozó cégektől akarták megkülönböztetni magunkat. A Szövetség értékei és feladatai azóta változatlanok, hiszen az elnökség - szorosan együttműködve a tagsággal - különböző fórumokon képviseli a szakma érdekeit.

"A visszatekintések és a tagozati tervek alapján jól látszik, hogy a Szövetség rendkívül aktív életet élt és él. Erre az agilitásra és elkötelezettségre nagy szükség lesz a továbbiakban is, hiszen a technológia, a szakma és a szabályozói környezet folyamatos mozgásban van. Értékes visszaigazolás számunkra, hogy - legújabb tagként - a Microsoft Magyarország is csatlakozott hozzánk" - mondta el Huszics György, a szövetség elnöke.

"A Microsoft küldetése, hogy napjaink felhőalapú és mobilorientált világában hozzásegítse a világ minden lakóját, vállalatát és közösségét, hogy többre legyen képes. A Microsoft Magyarország azokhoz az üzleti döntéshozókhoz szeretne szólni, akik technológiai megoldásokkal szeretnék támogatni vállalatuk sikerességét. Ezért döntött a vállalatunk úgy, hogy csatlakozik a DIMSZ-hez" - mondta el Grósz Judit, a Microsoft Magyarország Marketing és Operatív Igazgatója, aki előadásában az infokommunikációs technológiát, mint a marketing új svájci bicskáját jellemezte.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!