|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Kávéscsészékből karácsonyi installáció
OUTDOOR/INDOOR
![]() ![]()
Marketinginfo.hu: Kávéscsészékből karácsonyi installáció
Külföld | 2015-11-24 13:30 | N4b
A Halloween lecsengése után a márkák a karácsonyi időszakra fókuszálnak. Így tett a Starbucks is. A kávézólánc egyébként bírálatokat kapott a túlzó politikai korrektsége miatt. A Manning Gottlieb OMD, a Fuse és a Mobile5 közös installációjaként a Starbucks számára óriási, fenyőfa alakú "torony" készült piros kávéscsészékből a Kings Cross állomáson. A köztéri kihelyezést összekötötték a social media aktivitással is: a piros bögrék annál fényesebben ragyognak, minél többen tweetelnek a redcup hashtaggel. A Twitter kampányhoz saját "red cup" emoji is készült - tudósított a Pioneering OOH. A piros bögrék miatt ugyanakkor többen bírálták a Starbucksot, azzal vádolva a céget, hogy sokakkal együtt ők is hadban állnak az ünneppel. A Starbucks ugyanis idén eltávolította karácsonyi, szezonális bögréiről az ünnepi szimbólumokat, amiket használni szokott, a rénszarvasokat, a fenyőfát - közölte a CNN. "Azt az ünnepi egyszerűséget tálaljuk, ami jól illik a márkánk sztorijába" - mondta el Jeffrey Fields, a vállalat elnöke októberben, amikor az ominózus bögrék kikerültek a kávézókba. Az önmagát közösségi médiás személyiségként meghatározó egykori pap, Joshua Feuerstein egy videóval reagált minderre, természetesen a közösségi médiában. A november 5-én kitett kisfilm vírusvideó lett. Feuerstein azt állítja, hogy a Starbucks azért "törölte el a karácsony a bögréiről, mert gyűlöli Jézust". Az Egyesült Államokban az utóbbi években egyre többen adnak hangot a karácsony, mint keresztény ünnep szimbólumainak nyilvános használata ellen, tekintettel arra, hogy nem mindenki keresztény. A Starbucks valószínűleg ezeknek a hangoknak akart megfelelni a politikai korrektség jegyében. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
személyszállítás | Knorr-Bremse | napszemüveg | lakásvásárlás | szupinált cipő | játékpiac | fogszabályzó | SPAR | lézeres szemműtét | evőeszköztartó | haszongépjármű | konyhai munkalap | CEMACON | vérplazma | autó | betonozás | Elektromos autó | téglagyár | hűségpromóció | Szentendre | gyerekülés | szivattyú | JBL | REGIO JÁTÉK
![]() |
PARTNEREINK
|