SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Már mindenhol ott van a videó


Marketinginfo.hu: Már mindenhol ott van a videó
Külföld | 2015-11-20 12:30 | N4b



Egyre több impressziót generálnak a digitális kültéri reklámok.


Példátlan változások zajlanak a médiapiacon - derül ki az ADWEEK összefoglalójából. Voltak idők, amikor a változás a televízió felnövését jelentette a rádió mellé, vagy a képernyő kiszínesedését, de ezek az átalakulások viszonylag lassan zajlottak le. A médiának volt ideje kényelmesen lekövetni a változásokat.

Manapság ez már nincs így, a média példátlan sebességgel változik. Különösen igaz ez a mozgógépes médiumokra, ahol a még mindig nagyon erős tévé elvesztette mindenhatóságát. A legutóbbi évben az összes demográfiai csoportban csökkent a hagyományos értelemben vett tévézésre fordított idő.

Az idei második negyedévben a fizetős tévé szektor 560 ezer előfizetőt veszített az Egyesült Államokban. Az amerikaiak ma napi 5 és fél órán át bámulnak valamilyen nem-tévés képernyőt, miközben ébren töltött idejük 70 százalékában nincsenek is otthon. A tévé helyzete folyamatosan romlik, de az üzenetek átadására továbbra is a mozgókép a legalkalmasabb eszköz. Mit tehet egy médiatervező ebben a helyzetben? - teszi fel a kérdést a szakportál.

Az online az egyik csatorna, ahol össze lehet söprögetni a tévé által elveszett impressziókat, de ennek a felületnek van egy hatalmas hátránya: számos reklámblokkoló technológiát használnak a fogyasztók. Ráadásul az online videófogyasztós 94 százalékát a felhasználók mindössze 18 százaléka hozza össze, azaz az elérés igencsak limitált.

A digitálisan kihelyezett média (DPB) forgalma 14 százalékkal nőtt az idei első félévben, és az év végére elérheti az egymilliárd dolláros álomhatárt. Ez a dinamikus növekedés és a mozgóképek már említett hatékonysága együtt determinálja a DPB videók térhódítását.

Az amerikai médiatervezők 68 százaléka tartja hatékony csatornának a televíziót, de csak 49 százalék véli úgy, hogy 3 év múlva is ugyanilyen hatékony lesz. A DPB videót jelen állapotában 60 százalék tartotta hasznosnak, de 84 százalék számít arra, hogy 3 év múlva az lesz.

A fogyasztók több időt töltenek az otthonukon kívül, mint valaha, így a jól kihelyezett DPB hirdetések (taxik, liftek, éttermek, bárok, repülőterek) a médatervezők szerint hatékony eszközök lehetnek az elveszett tévés impressziók begyűjtésére.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!