|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Már mindenhol ott van a videó
OUTDOOR/INDOOR
Marketinginfo.hu: Már mindenhol ott van a videó
Külföld | 2015-11-20 12:30 | N4b
Egyre több impressziót generálnak a digitális kültéri reklámok. Példátlan változások zajlanak a médiapiacon - derül ki az ADWEEK összefoglalójából. Voltak idők, amikor a változás a televízió felnövését jelentette a rádió mellé, vagy a képernyő kiszínesedését, de ezek az átalakulások viszonylag lassan zajlottak le. A médiának volt ideje kényelmesen lekövetni a változásokat. Manapság ez már nincs így, a média példátlan sebességgel változik. Különösen igaz ez a mozgógépes médiumokra, ahol a még mindig nagyon erős tévé elvesztette mindenhatóságát. A legutóbbi évben az összes demográfiai csoportban csökkent a hagyományos értelemben vett tévézésre fordított idő. Az idei második negyedévben a fizetős tévé szektor 560 ezer előfizetőt veszített az Egyesült Államokban. Az amerikaiak ma napi 5 és fél órán át bámulnak valamilyen nem-tévés képernyőt, miközben ébren töltött idejük 70 százalékában nincsenek is otthon. A tévé helyzete folyamatosan romlik, de az üzenetek átadására továbbra is a mozgókép a legalkalmasabb eszköz. Mit tehet egy médiatervező ebben a helyzetben? - teszi fel a kérdést a szakportál. Az online az egyik csatorna, ahol össze lehet söprögetni a tévé által elveszett impressziókat, de ennek a felületnek van egy hatalmas hátránya: számos reklámblokkoló technológiát használnak a fogyasztók. Ráadásul az online videófogyasztós 94 százalékát a felhasználók mindössze 18 százaléka hozza össze, azaz az elérés igencsak limitált. A digitálisan kihelyezett média (DPB) forgalma 14 százalékkal nőtt az idei első félévben, és az év végére elérheti az egymilliárd dolláros álomhatárt. Ez a dinamikus növekedés és a mozgóképek már említett hatékonysága együtt determinálja a DPB videók térhódítását. Az amerikai médiatervezők 68 százaléka tartja hatékony csatornának a televíziót, de csak 49 százalék véli úgy, hogy 3 év múlva is ugyanilyen hatékony lesz. A DPB videót jelen állapotában 60 százalék tartotta hasznosnak, de 84 százalék számít arra, hogy 3 év múlva az lesz. A fogyasztók több időt töltenek az otthonukon kívül, mint valaha, így a jól kihelyezett DPB hirdetések (taxik, liftek, éttermek, bárok, repülőterek) a médatervezők szerint hatékony eszközök lehetnek az elveszett tévés impressziók begyűjtésére.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
terasz | játékpiac | méz | grill | E.ON | gyerekszoba | Bridgestone Tatabánya | Fóliázás | építőipar | informatikai eszközök | Olaszország | elektromos kerékpár | jégkorong | olasz divat | lámpa | coaching | textíliák | dekoráció | emeletes ágy | motor | Airbnb | sport | család | lakáskiadás
|
PARTNEREINK
|