|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Rákkutatást támogatott a digitális display
OUTDOOR/INDOOR
![]() ![]()
Marketinginfo.hu: Rákkutatást támogatott a digitális display
Külföld | 2015-11-17 12:30 | N4b
Az interaktív köztéri display elkészítésében a JCDecaux és a Discople vett részt Ausztráliában. Az ausztráliai Melanóma Intézet "Állítsd meg a terjedését" kampánya interaktív köztéri display-jel egészült ki, amelynek elkészítésében a JCDecaux és a Discople vett részt. A digitális panelen egy lassan növekvő tumor vizuális ábrázolása volt látható, amely egészen addig nőtt, amíg nem kapott adományt a járókelőktől. Az intézet kreatív ügynöksége, a Disciple azt akarta demonstrálni, hogy a gyógyászati kutatásokra szánt adományok esetén minden dollár számít. A digitális panel kialakításakor a leggyorsabb fizetési módot keresték, így esett a választásuk a PayPass "Tap and Go" technológiájára - írta a Campaign Brief. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
számfestés | Winelovers Wine Awards | Liszt Ünnep | szobanövény | kisbaba | energiamegtakarítás | LEGO | CATL | Címke | szórakozás | Budapest Contemporary | kismama | plakátkampány | párkapcsolat | CBD olaj | Mandoki Soulmates | horgász | hobbi | Duna Autó | Agrárminisztérium | fűszerpaprika-termelők | vércsoport | kutya | Xiaomi
![]() |
PARTNEREINK
|