|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Felelősség | Jónak lenni jó!
FELELŐSSÉG
![]()
Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat : Jónak lenni jó!
Országos | 2015-11-17 08:26 | Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat
A jótékonysági programhoz csatlakozott a Magyar Cirkusz és Varieté, a Magyar Vízilabda Szövetség és a Nemzeti Kézilabda Akadémia. A Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) november 16-án sajtótájékoztatón jelentette be, hogy a közmédia a "Jónak lenni jó!" című jótékonysági kampányával 2015-ben a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat (NGYSZ) tevékenységét támogatja. A december 13-ai tematikus napot a közszolgálati média kampánnyal vezeti fel csatornáin. Az összegyűlt adományokat a beteg gyermekek gyógyítására, a sérült gyermekek fejlesztésére, terápiájára fordítják. A közmédia képviseletében Dobos Menyhért, a Duna Médiaszolgáltató Zrt. vezérigazgatója a sajtótájékoztatón kifejtette: a közmédia számára fontos a társadalmi felelősségvállalás, a hátrányos helyzetűek, az elesettek - és különösen - a gyermekek problémáinak feltárása, és a megoldásban nyújtott segítség. A közmédia minden lehetséges eszközével igyekszik közreműködő kapocs lenni az adott ügy, illetve a segíteni szándékozó nézők között. A Jónak lenni jó negyedik éve a közszolgálat kiemelt ügye, rendkívül népszerű a nézők, de a készítők körében is. Edvi Péter, a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat elnöke bejelentette, hogy Lewis Hamilton, Forma 1-es világbajnok egy overállját ajánlotta fel árverezésre a jótékonysági akcióhoz kapcsolódva. Az elnök hangsúlyozta, nagyon bízik abban, hogy a "Jónak lenni jó!" program közreműködésével - látva az eddigi eredményeket - az NGYSZ minél több rászorulón segíthet majd. A szomorú párizsi események hatására az NGYSZ úgy döntött, hogy minden áldozat családjának egy karácsonyi csomagot küld. A Gyermekmentő az adományokon túl az önkéntes segítők jelentkezését is várja. Az MTVA Nemzetiségi, Külhoni és Kiemelt Projektek Főszerkesztőségének vezetője, Siklósi Beatrix, elmondta: "December 13-án, vasárnap, egész napos műsorfolyammal várják az érdeklődőket a közmédia minden csatornáján a Jónak lenni jó! akció utolsó napján." Hozzátette: az elkövetkező hetekben a közmédia rádiós és televíziós műsorokban is bemutatja az NGYSZ karitatív munkáját. Emellett várják művészek és sportolók tárgyait, amelyeket eladásra kínálnak fel a Gyermekmentő támogatására. Bejelentette, hogy az adományvonal már él: a 13600-as számon érhető el, ahol a 05-ös kód megadásával hívásonként 250 Ft-tal lehet támogatni az akciót. A jótékonysági programhoz csatlakozott a Magyar Cirkusz és Varieté, a Magyar Vízilabda Szövetség és a Nemzeti Kézilabda Akadémia. A Cirkuszművészet megújításáért felelős miniszteri biztos, Fekete Péter bejelentette, hogy a Magyar Cirkusz és Varieté, továbbá 19 megyei színház is hozzájárul az akció sikeréhez. Egy-egy színházi kelléket, különleges tárgyat állítanak ki a színházak aulájában, melyeket meg lehet majd vásárolni. December 13-án, ezüstvasárnap pedig nyílt nap keretében fogadnak mindenkit a Fővárosi Nagycirkusz épületében, és várják a felajánlásokat. Minden 10. felajánlót egy páros belépőjeggyel ajándékoznak meg. Kemény Dénes, a Magyar Vízilabda Szövetség elnöke hozzátette, hogy december 13-án Egerben a Magyar Kupadöntőn egri és Eger környéki hátrányos helyzetű gyermekek a válogatott játékosaival vízilabdázhatnak együtt, majd megnézhetik a Magyar Kupa utolsó mérkőzéseit. Ezen kívül felajánlanak még dedikált relikviákat az akcióhoz. A Nemzeti Kézilabda Akadémia menedzser-igazgatója, Mocsai Tamás elmondta, hogy a november 28-i balatonboglári Jótékonysági báljuk bevételét ajánlják fel az akcióhoz. A művészek és sportolók által felajánlott tárgyakat a mediaklikk.hu\jonaklennijo honlapon lehet majd megtekinteni, és a képek alatt látható áron megvásárolni. Az egyéb felajánlásokat a jonaklennijo@mtva.hu címre lehet elküldeni. A közmédia immár negyedik alkalommal indít gyűjtést, 2012-ben a Dévai Szent Ferenc Alapítványt közel 100 millió, 2013-ban a Katolikus Karitászt csaknem 120 millió forinttal sikerült támogatni a befolyt adományokból. 2014-ben a Magyar Ökumenikus Segélyszervezetet segítette és támogatta a közmédia Jónak lenni jó! elnevezésű kampánya, mintegy 170 millió forintos gyűjtéssel. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
Oroszország | INA | SPAR | mezőgazdaság | Románia | EU | ALDI | napelempark | Alteo | Horvátország | IKEA | Valentin-nap | Pécsi Harmadik Színház | autógyártás | naperőmű | AM | Rába | Szent Efrém Férfikar | eMAG | Ingatlanpiac | Shell | BMW | Microsoft Office | vendégéjszakák
![]() |
PARTNEREINK
|