SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Rendezvény | E-mail marketing képzést indít a DIMSZ és az IAB


DIMSZ: E-mail marketing képzést indít a DIMSZ és az IAB
Budapest | 2015-11-06 16:30 | DIMSZ



A DIMSZ Email Marketing Tagozata és az IAB Hungary a hazai piac legátfogóbb e-mail marketing tematikáját dolgozta ki és mutatja be egy gyakorlati ismereteket is adó akadémia keretében.

December 2-án, a Regus EMKE Irodaházban kerül megrendezésre az E-mail Marketing Akadémia, amelyen a résztvevők elsajátíthatják az interaktív marketingfogásokat, a konvertálható email küldés fortélyait, illetve megismerkedhetnek az analitika és a mérés szerepével egy kampány kialakítása során. Elismert és tapasztalt szakemberektől sajátíthatják el az e-mail marketing leghasznosabb fogásait, valamint ezek jogi hátteréről kaphatnak fontos tájékoztatást.

"A technika digitális fejlődése és a rendelkezésre álló eszközök elérhetősége révén az e-mail marketing új, az eddigieknél hangsúlyosabb szerepet kaphat a jövőben az összetett marketing stratégia részeként. A képzés célja, hogy az érdeklődők számára kézzelfogható és alkalmazható ismeretanyagot átadva tudjon útmutatóként szolgálni azoknak, akik a terület iránt érdeklődnek és bővíteni szeretnék ismereteiket." - mondta el Dely Gábor, a DIMSZ Email Marketing Tagozatának Elnöke, a képzés tematikájának egyik megálmodója.

"Az e-mailt, mint marketing eszközt a piac legtöbb szereplője használja jól, vagy rosszul. Szeretnénk, ha többen taroznának a jól használók táborába, ezért kezdeményeztük, hogy a területen érdekelt két hiteles szervezet - a DIMSZ és az IAB Hungary - hívja meg a szakma legjobbjait és alakítson ki közös kurzust a magyar reklámpiacon tevékenykedők részére." -tette hozzá Somogyi Endre, az IAB Hungary ügyvezetője.

Az egész napos képzés egy workshoppal zárul, melynek keretein belül a résztvevők a megszerzett tudást kipróbálhatják a gyakorlatban is.

Az akadémia előadói:
Bánki Márton (Kettő Kft. - PROAKTIVdirekt életmód klub, Cégvezető), Dely Gábor (d-code, Termékfejlesztési vezető, DIMSZ E-mail marketing tagozatának elnöke), Fialka Krisztina (Reachmedia, Cégvezető), Hamza Gábor (Tarsago Magyarország, Online és direkt marketing szakértő és tanácsadó), Hegyesi Csaba (Visionline, Ügyvezető igazgató, alapító társtulajdonos), Illyés Márton (Origo, Senior médiaértékesítési menedzser), Krasser Tamás (Visionline, Ügyvezető igazgató), Szűcs Bianka (Protopmail, Marketing igazgató).







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!