SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Digitalizáció | Digitalizálódnak az anyukák


Médiainfo: Digitalizálódnak az anyukák
Külföld | 2015-11-05 11:29 | N4b



Az elmúlt évben jelentősen nőtt az amerikai édesanyák mobilos felületeken történő fogyasztása a BabyCenter felmérése szerint.

A terheseknek és kisgyerekeknek szóló honlap 1117 amerikai, 18 évesnél idősebb, anyukát kérdezett meg a felmérés során - írja a warc. A minta 64 százaléka vásárolt valamit mobileszközről az elmúlt hónapban, egy éve még 48 százalék volt ez az arány.
A portál szerint a mobilos vásárlás kritikus fordulóponton van túl, az anyukák pedig már konkrét vásárlási céllal mennek fel a mobilos felületekre, nem csak árakat összehasonlítani és kuponokat szerezni.

A megkérdezettek 70 százaléka vásárolt már mobilon úgy, hogy közben egy fizikai üzletben állt, gyakran azért, mert a polcokon nem találták meg a nekik kellő terméket. 40 százalékuknak jelentett komoly motivációt az egykattintásos vásárlás egyszerű mivolta. 64 százalékuk követi elsődlegesen a leárazásokat, és 51 százalék használ olyan árszkennelő alkalmazásokat, mint az Amazon Price Checker.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!