|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Idegenforgalom | Cannes-ig jutott a Budapest Airport marketing csapata
IDEGENFORGALOM
Budapest Airport Zrt.: Cannes-ig jutott a Budapest Airport marketing csapata
Külföld | 2015-10-27 10:30 | Budapest Airport Zrt.
Három kategóriában is jelölést kaptak a Budapest Airport marketing kampányai az idei Frontier Awards kereskedelmi marketing szervezet díjátadó ünnepségén. A repülőtér üzemeltetője évek óta sikert sikerre halmoz a kereskedelmi- és a légitársasági marketing kampányaival, amit nem csak a kampányok eredményessége, de a nemzetközi szakma elismerése is bizonyít. A Frontier Awards gálát idén is a dél-franciaországi Cannes városában, az ikonikus Grand Hyatt Cannes Hőtel Martinezben tartották. Három kategóriában jelölték idén a Budapest Airport különböző marketing kampányait a kereskedelmi szakma legrangosabb szemléjén, a Frontier Awardson. Az összesen 11 díjazott kategóriában a Budapest Airport a Speciality Concept of the year (Különleges marketing ötlet), a Best Partnership Initiative of the year (Legjobb partnerségi kezdeményezés), valamint a Marketing Campaign of the year by a Retailer/Airport (Legjobb kiskereskedelmi/repülőtéri marketing kampány) kategóriákban szerepelt. A Frontier Awards jelöléssel a Budapest Airport a világ legjobb repülőtereivel és legsikeresebb kereskedelmi marketing kampányaival szerepelt egy mezőnyben, ami óriási siker és elismerés. Idén márciusban a "Legszebb ékszereink Önnek!" elnevezésű promóció zajlott a repülőtéren, az impozáns SkyCourt terminálépületben felállított standon a FreyWILLE, a Swarovski és a Michal Negrin legragyogóbb ékszereit ismerhették meg az utasok. Az ékszereknél pedig csak a kampány eredménye lett csillogóbb: az üzletek jelentős bevétel-növekedésről számoltak be, a FreyWILLE egyenesen megduplázta az eladásait és története legjobb hónapját zárta márciusban a repülőtéren. A Frontier Awards gálán ez a promóció "Special Concept of the year" kategóriában kapott jelölést. A Budapest Airport áprilisban az eddig mindig jól bevált hármas promóció, azaz Trinity (magyar márka, duty free üzlet, repülőtér) eszközt választotta és ezúttal sem nyúlt mellé: a Heinemann Duty Free és a Royal Tokaji részvételével lebonyolított kampányt a Frontiernél a "Best Partnership Initiative of the year" kategóriában jelölték. A Royal Tokaji három termékét, a 6 puttonyos Tokaji Aszút, a késői szüretelésű Royal Cuveé-t és a dűlőszelektált Tokaji Furmintot kínálták az utasoknak. A tavaszi aktivitás ismét nagy sikert aratott és sokban hozzájárult a hazai prémium termékek ismertségének növeléséhez, nem mellesleg az eladások meredek emelkedéséhez - volt olyan termék, aminek eladásai a repülőtéren közel 570 %-kal nőttek egy évvel korábbhoz képest. A Budapest Airport Valentin napi kampánya pedig "Marketing Campaign of the year by a Retailer/Airport" jelölést kapott. A szerelmesek ünnepére egy csokornyi kedvezményes ajánlattal és egy kedves kis ajándékkal készült a repülőtér az utazóközönség számára. "Óriási elismerés és büszkeség a Budapest Airportnak, hogy egy ilyen neves retail szakmai szervezet, mint a Frontier, a budapesti repülőtér három idei kampányát is a legjobbak közé választotta." - jelentette ki Kam Jandu, a Budapest Airport kereskedelmi igazgatója. "Elkötelezett és lelkes marketing csapatunk folyamatosan dolgozik a repülőtéri kereskedelmi partnereinkkel közösen a kampányaink tökéletesítésén. Az elmúlt években kapott számos hazai és nemzetközi díj és jelölés pedig azt mutatja, hogy a munkánk nemcsak Európa, de világ szinten is megállja a helyét." - tette hozzá. A kereskedelmi promóciók mellett a Budapest Airport légitársaságoknak nyújtott marketing eszközei is túlzás nélkül világszínvonalúak. A világ legnagyobb éves szakmai csúcstalálkozóján, a World Routes rendezvényen, aminek idén a dél-afrikai Durban adott otthont, a légitársaságok szavazatai alapján a Budapest Airport kapta a legjobb légitársasági marketing elismerést a 4-20 milliós forgalmú repülőterek kategóriájában, ami világszerte mintegy 120 repülőteret takar.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
építőipar | Olaszország | gyerekszoba | játékpiac | sport | lakáskiadás | Bridgestone Tatabánya | coaching | E.ON | terasz | család | informatikai eszközök | elektromos kerékpár | grill | olasz divat | motor | méz | textíliák | Airbnb | emeletes ágy | Fóliázás | lámpa | jégkorong | dekoráció
|
PARTNEREINK
|