SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Felelősség | Mozgósít az AVON mellrákellenes kampánya


Avon: Mozgósít az AVON mellrákellenes kampánya
2015-10-21 16:30 | WELL PR Agency



A mellrák elleni küzdelem hónapja alkalmából az AVON és az AVON a Nőkért Alapítvány 31 országban indítja el kampányát, amellyel több tízmillió nő figyelmét kívánja felhívni a szűrővizsgálatok fontosságára.

Évente összesen 2 millió nőt diagnosztizálnak mellrákkal világszerte, melyből 1,5 millióan meggyógyulhatnak, ha időben észreveszik a betegséget. Az AVON Kebelbarátnők nevű figyelemfelkeltő kampánya 31 országban indult el és arra biztatja a nőket, hogy merjenek őszintén beszélni a nehéz témákról is, figyeljenek oda maguk és barátnőik egészségére, és emlékeztessék egymást rendszeresen a szűrővizsgálatok fontosságára.

Az AVON kampányának fő üzenete, hogy a nőknek fontos felelősségük, hogy aktívan bátorítsák a családtagjaikat és a barátaikat, hogy ismerjék meg saját testüket, végezzenek rendszeresen önvizsgálatot, legyenek tisztában a kockázatokkal, és ha szükséges, beszéljenek orvosukkal is.
Az énekes Fergie, az AVON nemzetközi nagykövete aktívan kiáll a kampány mellett. "A nők a legjobb barátnőjükkel mindenről, de tényleg mindenről beszélnek, kivéve a mellrákot. Itt az ideje, hogy változtassunk ezen, és bátran szegezzük neki a kérdés legjobb barátnőinknek."

"A Kebelbaratnők kampánnyal az AVON ismét arra kéri a nőket, hogy legyenek tagjai egy társadalmi mozgalomnak, egy valódi női összefogásnak! Arra buzdítunk minden hölgyet, hogy ossza meg ezt a videót, jutassa el a legjobb barátnőihez, hogy tudják, fontosak számára, számíthatnak rá!" - mondta Végh-Kósa Anita, az AVON Magyarország kommunikációs vezetője.

Az AVON Magyarország emlőrák elleni küzdelme adománygyűjtő kitűzők értékesítésével kezdődött 1998-ban. Azóta Magyarországon minden eladott termékünk után 1 Ft-ot automatikusan, míg adománygyűjtő termékeink teljes hasznát egy donációs alapba helyezzük. Ebből az alapból finanszírozzuk a figyelemfelhívó kampányainkat és ebből támogatjuk a különböző szervezeteket, alapítványokat is, amelyek működését Magyarországon az elmúlt 17 év során több mint 500 millió forinttal támogattuk" - tette hozzá Végh-Kósa Anita.









TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!