|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Felelősség | Mozgósít az AVON mellrákellenes kampánya
FELELŐSSÉG
![]()
Avon: Mozgósít az AVON mellrákellenes kampánya
2015-10-21 16:30 | WELL PR Agency
A mellrák elleni küzdelem hónapja alkalmából az AVON és az AVON a Nőkért Alapítvány 31 országban indítja el kampányát, amellyel több tízmillió nő figyelmét kívánja felhívni a szűrővizsgálatok fontosságára. Évente összesen 2 millió nőt diagnosztizálnak mellrákkal világszerte, melyből 1,5 millióan meggyógyulhatnak, ha időben észreveszik a betegséget. Az AVON Kebelbarátnők nevű figyelemfelkeltő kampánya 31 országban indult el és arra biztatja a nőket, hogy merjenek őszintén beszélni a nehéz témákról is, figyeljenek oda maguk és barátnőik egészségére, és emlékeztessék egymást rendszeresen a szűrővizsgálatok fontosságára. Az AVON kampányának fő üzenete, hogy a nőknek fontos felelősségük, hogy aktívan bátorítsák a családtagjaikat és a barátaikat, hogy ismerjék meg saját testüket, végezzenek rendszeresen önvizsgálatot, legyenek tisztában a kockázatokkal, és ha szükséges, beszéljenek orvosukkal is. Az énekes Fergie, az AVON nemzetközi nagykövete aktívan kiáll a kampány mellett. "A nők a legjobb barátnőjükkel mindenről, de tényleg mindenről beszélnek, kivéve a mellrákot. Itt az ideje, hogy változtassunk ezen, és bátran szegezzük neki a kérdés legjobb barátnőinknek." "A Kebelbaratnők kampánnyal az AVON ismét arra kéri a nőket, hogy legyenek tagjai egy társadalmi mozgalomnak, egy valódi női összefogásnak! Arra buzdítunk minden hölgyet, hogy ossza meg ezt a videót, jutassa el a legjobb barátnőihez, hogy tudják, fontosak számára, számíthatnak rá!" - mondta Végh-Kósa Anita, az AVON Magyarország kommunikációs vezetője. Az AVON Magyarország emlőrák elleni küzdelme adománygyűjtő kitűzők értékesítésével kezdődött 1998-ban. Azóta Magyarországon minden eladott termékünk után 1 Ft-ot automatikusan, míg adománygyűjtő termékeink teljes hasznát egy donációs alapba helyezzük. Ebből az alapból finanszírozzuk a figyelemfelhívó kampányainkat és ebből támogatjuk a különböző szervezeteket, alapítványokat is, amelyek működését Magyarországon az elmúlt 17 év során több mint 500 millió forinttal támogattuk" - tette hozzá Végh-Kósa Anita. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
Rhoda Scott | Virsli | CV | karácsony | fémipar | lemezhajlítás | telefontok | Magyar Vöröskereszt | K&H | Varnus Xaver | Okostelefon | Iskolaszer | menstruáció | álláskeresés | étterem | tudás | táp | macskák | pezsgő | kutyák | Játék | fenntartható önkormányzat | társ | Auchan
![]() |
PARTNEREINK
|