|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Utcára vitte a szavazást a Google
OUTDOOR/INDOOR
![]() ![]()
Marketinginfo.hu: Utcára vitte a szavazást a Google
Külföld | 2015-10-20 11:30 | N4b
A Google arra volt kíváncsi, milyen nonprofit szervezeteket támogatnának a helyi közösségek. Online kutatás helyett köztéri szavazást kértek. A nonprofit szervezetek második alkalommal vesznek részt a Google Impact Challange-n. A 72andSunny ügynökség ehhez kapcsolódóan készített nyomásérzékelővel ellátott papírposztereket, amelyek egyfajta szavazógépként működnek: 15 Bay Area térségbeli étteremben, kávézóban, buszmegállóban lehet választani, hogy melyik nonprofit szervezet kapjon támogatást. A legtöbb négy voksot begyűjtő szervezet 500 ezer dollárnyi támogatást kap, további hat ennek az összegnek a felét - tudósított az Adweek. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
vérplazma | JBL | kenőmájas | fogszabályzó | SPAR | téglagyár | BioTechUSA | lángos | haszongépjármű | személyszállítás | evőeszköztartó | betonozás | Elektromos autó | szupinált cipő | disznóvágás | lakásvásárlás | CEMACON | Szentendre | hűségpromóció | Lidl | REGIO JÁTÉK | lézeres szemműtét | játékpiac | szivattyú
![]() |
PARTNEREINK
|