|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Média | Havas Luxhub - Luxury Customer Journey tanulmány
MÉDIA
![]()
Havas Media: Havas Luxhub - Luxury Customer Journey tanulmány
Budapest | 2015-10-08 09:31 | Havas Media
A Luxhub, a Havas Media luxus márkákat kutató stratégiai tanácsadó egysége idén publikálta első globális kutatását, a Luxury Customer Journey-t (LCJ). A globális kutatás fő célja, hogy feltárja és elemezze a modern luxus-márkák fogyasztóinak vásárlási szokásait és elvárásait. A kutatásban több mint 6 400 fogyasztót kérdeztek 25 márkával kapcsolatban a főbb európai piacokon (Spanyolország, Franciaország, Olaszország és Németország), az Amerikai Egyesült Államokban, Közel-Keleten valamint Kínában. A kutatás rávilágított arra, hogy a legismertebb luxus divatmárkákról elsősorban olyan tulajdonságokra asszociálnak a fogyasztók, mint a kiváló minőség (47%) illetve a divatosság (32%). Mindössze 26%-uk gondolja, hogy a felismerhetőség meghatározó szempont a luxus márkák esetében. A luxuscikkek vásárlásának legfőbb oka az önjutalmazás (51%), melyet a speciális kedvezmény/elérhető ár (48%) követett. Ezek szerint a fogyasztók racionális érvek alapján hozzák meg döntéseiket a luxus termékek vásárlása esetében is, ellentmondva számos luxus divat márka alap feltevésének, hogy leginkább az érzelmekre kell hatniuk. A vásárlási folyamat során számos kommunikációs eszköz és tartalom befolyásolhatja a fogyasztókat. A kutatásban meghatározták azt a 6 legfőbb kapcsolódási pontot, ami hatással van a márkaismertségre valamint a vásárlási szándékra, ezek sorrendben a következők: A bolti élmény (61,3%), kirakatok (60.8%), márka weboldalak (54,7%), a barátok/család ajánlása (52,1%), online keresések (45,8%), divattal kapcsolatos online publikációk (43,5%). ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
lézeres szemműtét | tekercses kerítés | játékpiac | szupinált cipő | fogszabályzó | gyerekülés | SPAR | konyhai munkalap | Knorr-Bremse | haszongépjármű | JBL | REGIO JÁTÉK | személyszállítás | téglagyár | vérplazma | napszemüveg | evőeszköztartó | lakásvásárlás | hűségpromóció | szivattyú | CEMACON | Elektromos autó | betonozás | Szentendre
![]() |
PARTNEREINK
|