SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Technológia | Új generációs hitelesítés a MasterCardtól


MasterCard: Új generációs hitelesítés a MasterCardtól
Országos | 2015-10-06 15:29 | Localtime PR & Consultancy



Háromból egy fogyasztó félbehagyja a vásárlást, ha elfelejtett jelszava miatt nem tud belépni a webáruházba.

Hamarosan akár jelszavak megadása nélkül, az ujjlenyomatunkkal vagy a pillantásunkkal is vásárolhatunk online a MasterCard újonnan bejelentett Identity Check szolgáltatásának köszönhetően. Az új generációs hitelesítés azért is fontos előrelépés, mert a jelszó nélküli vásárlás új távlatokat nyit a kereskedelemben. Ezt támasztja alá a MasterCard globális felmérése1 is, amelyből kiderült: jelenleg háromból egy fogyasztó inkább félbehagyja az internetes vásárlást, ha nem emlékszik webáruházas jelszavára.

A MasterCard most bejelentett innovációja, az Identity Check többek közt egyszeri SMS-jelszót és ún. biometrikus fizetést is alkalmaz.

"Manapság az emberek különböző eszközökön vásárolnak, és azt várják el a legkorszerűbb technológiától, hogy egyszerűbbé és biztonságosabbá tegye tranzakcióikat. Pontosan erre az igényre válaszul született az Identity Check" - mondta Ajay Bhalla, a MasterCard vállalati biztonsági megoldásokért felelős elnöke. "A MasterCard ezzel az új termékkel kiterjeszti a vállalat elkötelezettségét az online fizetések biztonságának irányába. Eddig az számított, hogy a felhasználó mit tud, mostantól viszont az a lényeges, hogy milyen eszközökkel rendelkezik és ki ő."

A vásárlók 53 százalékával előfordul, hogy nem emlékszik egy-egy fontos jelszóra, és ezek visszaállításával tíz percnél is hosszabb időt tölt el - derül ki a MasterCard fogyasztói felméréséből, mely azt vizsgálta, hogy az internetezők hogyan viszonyulnak jelszavaikhoz, például milyen gyakran cserélik le őket, vagy felejtkeznek meg róluk. Ennek következtében a felhasználók több mint egyharmada hagyja félbe az internetes vásárlást, tízből hatan pedig azért nem tudják megvenni a kiszemelt terméket, mert a jelszó visszaállításával eltöltött percek miatt kifutnak abból az időkeretből, amit a webshop - biztonsági okokból - a vásárlásra meghatározott.

A kutatás arra is rámutat, hogy a fogyasztók több mint fele szeretné, ha a jelszavakat valami sokkal kényelmesebb, de ugyanazt a biztonsági szintet és egyszerűséget nyújtó azonosítási módszer váltaná fel.

Az Identity Check szolgáltatás első körben az egyesült államokbeli pénzügyi intézmények számára lesz elérhető 2016 közepéig, majd ezt követően 2017 során a világ minden tájára kiterjesztik.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!