|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Technológia | Új generációs hitelesítés a MasterCardtól
TECHNOLÓGIA
MasterCard: Új generációs hitelesítés a MasterCardtól
Országos | 2015-10-06 15:29 | Localtime PR & Consultancy
Háromból egy fogyasztó félbehagyja a vásárlást, ha elfelejtett jelszava miatt nem tud belépni a webáruházba. Hamarosan akár jelszavak megadása nélkül, az ujjlenyomatunkkal vagy a pillantásunkkal is vásárolhatunk online a MasterCard újonnan bejelentett Identity Check szolgáltatásának köszönhetően. Az új generációs hitelesítés azért is fontos előrelépés, mert a jelszó nélküli vásárlás új távlatokat nyit a kereskedelemben. Ezt támasztja alá a MasterCard globális felmérése1 is, amelyből kiderült: jelenleg háromból egy fogyasztó inkább félbehagyja az internetes vásárlást, ha nem emlékszik webáruházas jelszavára. A MasterCard most bejelentett innovációja, az Identity Check többek közt egyszeri SMS-jelszót és ún. biometrikus fizetést is alkalmaz. "Manapság az emberek különböző eszközökön vásárolnak, és azt várják el a legkorszerűbb technológiától, hogy egyszerűbbé és biztonságosabbá tegye tranzakcióikat. Pontosan erre az igényre válaszul született az Identity Check" - mondta Ajay Bhalla, a MasterCard vállalati biztonsági megoldásokért felelős elnöke. "A MasterCard ezzel az új termékkel kiterjeszti a vállalat elkötelezettségét az online fizetések biztonságának irányába. Eddig az számított, hogy a felhasználó mit tud, mostantól viszont az a lényeges, hogy milyen eszközökkel rendelkezik és ki ő." A vásárlók 53 százalékával előfordul, hogy nem emlékszik egy-egy fontos jelszóra, és ezek visszaállításával tíz percnél is hosszabb időt tölt el - derül ki a MasterCard fogyasztói felméréséből, mely azt vizsgálta, hogy az internetezők hogyan viszonyulnak jelszavaikhoz, például milyen gyakran cserélik le őket, vagy felejtkeznek meg róluk. Ennek következtében a felhasználók több mint egyharmada hagyja félbe az internetes vásárlást, tízből hatan pedig azért nem tudják megvenni a kiszemelt terméket, mert a jelszó visszaállításával eltöltött percek miatt kifutnak abból az időkeretből, amit a webshop - biztonsági okokból - a vásárlásra meghatározott. A kutatás arra is rámutat, hogy a fogyasztók több mint fele szeretné, ha a jelszavakat valami sokkal kényelmesebb, de ugyanazt a biztonsági szintet és egyszerűséget nyújtó azonosítási módszer váltaná fel. Az Identity Check szolgáltatás első körben az egyesült államokbeli pénzügyi intézmények számára lesz elérhető 2016 közepéig, majd ezt követően 2017 során a világ minden tájára kiterjesztik.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
Pakisztán | munkáltató | hajgyógyászat | P&G | Légzésfigyelő pulzoximéter | Mol | Csorvási Gazdák | dekoráció | háztervezés | elkóborolt kutyák | Graphisoft Park | takarmány | űrlap | Gáz | Jelenlét Ház | Máltai Szeretetszolgálat | home office | Pesterzsébet | Rossmann | pályakezdő | Pampers | DIGI | kerítés | pedagógus
|
PARTNEREINK
|