SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Villámjátékkal kampányol a cider


Marketinginfo.hu: Villámjátékkal kampányol a cider
Külföld | 2015-09-21 12:30 | N4b



Integrált médiakampánnyal támogatja a Heineken az új Strongbow cider-t. Az out-of-home megjelenések játékos interakcióval egészültek ki.

Az OOH aktivitás magába foglal hagyományos eszközöket (plakátok, bannerek), ugyanakkor újszerű megoldásokat is: az interaktív Strongbow Archer villám végigjárja az Egyesült Királyságot, játékra invitálva a járókelőket - írta a Posterscope.

Ennek lényege, hogy egy gyűrűt kell végigvezetni a plakáton lévő felhőtől a Cider-ig anélkül, hogy az hozzáérne a villámhoz, mindezt a lehető leggyorsabban. A játékot a plakáton hang- és fényhatások kísérik, amint pedig a gyűrű a helyére kerül, az almaborral teli pohár is "életre kel". A kampány - ami a psLIVE, a Posterscope és az SMG együttműködésének eredménye - újabb jó példa arra, mennyire sikeresek az OOH eszközök, ha hozzájuk játékos interakció kapcsolódik.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!