|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Villámjátékkal kampányol a cider
OUTDOOR/INDOOR
Marketinginfo.hu: Villámjátékkal kampányol a cider
Külföld | 2015-09-21 12:30 | N4b
Integrált médiakampánnyal támogatja a Heineken az új Strongbow cider-t. Az out-of-home megjelenések játékos interakcióval egészültek ki. Az OOH aktivitás magába foglal hagyományos eszközöket (plakátok, bannerek), ugyanakkor újszerű megoldásokat is: az interaktív Strongbow Archer villám végigjárja az Egyesült Királyságot, játékra invitálva a járókelőket - írta a Posterscope. Ennek lényege, hogy egy gyűrűt kell végigvezetni a plakáton lévő felhőtől a Cider-ig anélkül, hogy az hozzáérne a villámhoz, mindezt a lehető leggyorsabban. A játékot a plakáton hang- és fényhatások kísérik, amint pedig a gyűrű a helyére kerül, az almaborral teli pohár is "életre kel". A kampány - ami a psLIVE, a Posterscope és az SMG együttműködésének eredménye - újabb jó példa arra, mennyire sikeresek az OOH eszközök, ha hozzájuk játékos interakció kapcsolódik.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
motor | lámpa | sport | olasz divat | gyerekszoba | lakáskiadás | jégkorong | család | grill | informatikai eszközök | Fóliázás | E.ON | Olaszország | Bridgestone Tatabánya | játékpiac | méz | dekoráció | Airbnb | coaching | építőipar | terasz | emeletes ágy | elektromos kerékpár | textíliák
|
PARTNEREINK
|