|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | Kétszámjegyű növekedés a Rossmann-nál
KERESKEDELEM
Rossmann Magyarország Kereskedelmi Kft.: Kétszámjegyű növekedés a Rossmann-nál
Országos | 2015-09-14 10:31 | HKstrategies
A tavaly 2,3 milliárd forintos eredményt felmutató Rossmann drogéria lánc közel tíz százalékkal növelte árbevételét 2014-ben, és az idei évre is legalább két számjegyű, a piaci átlag feletti növekedést vár. Az idén megújult online drogériában pedig már több mint tízezer termék vásárolható meg, számos felhasználóbarát újítás mellett. A Rossmann értékesítési stratégiájában kiemelt szerepet kap az online értékesítés is. A vásárlói igények folyamatos monitorozása alapján júliusban megújult a drogéria webshopja a fiatalabb célcsoport elvárásait is figyelembe véve. A mai trendekhez alkalmazkodva egy olyan átgondolt platformot biztosít vásárlóinak a Rossmann, amely fokozza a felhasználói élményt, amellett, hogy egy könnyen kezelhető, sok releváns információt tartalmazó fiatalos, trendi felülettel találkozunk. "A teljes drogéria választékot lefedve, országos kiszállítással dolgozunk; a magyar piacon egyedülálló szolgáltatást nyújtva. A házhozszállítás mellett már több mint 2700 átvételi ponton (MOL töltőállomások, PostaPont) átvehető a rendelés."- tette hozzá Varga Anita Ágnes a Rossmann Magyarország Kft. marketing vezetője. A weboldalon oldalon már több mint tízezer áru vásárolható meg. A Rossmann analitikái alapján a shopban elsősorban hölgyek vásárolnak, de egyre nő a szolgáltatást igénybe vevő férfiak száma is. Korcsoport tekintetében az oldalt elsősorban a 25-34 éves korosztály használja, de a növekvő internet penetráció hatására az idősebb korosztály aktivitása is erősödött az elmúlt időszakban. Szeptember 14.-én indul egy televíziós reklámkampány, ismét Árpa Attilával a főszerepben. A fiatalabb korosztályt célozva, külön számukra készült egy vírusfilm is, amely kizárólag a világhálón lesz elérhető. A videók azt boncolgatják, mire vágyik egy család. Az egyik reklámból azt is megtudhatjuk, vajon Árpa Attila mire vágyik. Fesztivál Drogéria A Kreativ.hu augusztusi online, olvasók körében készített közvélemény kutatása szerint a Rossmann márkamegjelenése volt a legjobb a Sziget Fesztiválon. A drogéria-lánc egy 25x25 m-es területen jelent meg, amelyen helyet kapott egy 100 m2-es medence, egy bár, egy zuhanyzó-részleg és egy teljesen felszerelt Rossmann drogéria is. A Sziget alatt naponta több ezer fesztiválozó látogatta meg a Rossmann szórakoztató paradicsomát, a medencében egyszerre százan bulizhattak, miközben Európa egyik legnagyobb habgépe percenként 250.000 liter habot fújt rájuk. Közel száz fős stáb dolgozott azon, hogy a Rossmann-szigeten nappal is önfeledten szórakozhassanak a vendégek, akik szerint ez volt az idei év egyik legszexibb márkamegjelenése a fesztiválon. Társadalmi Felelősségvállalás Idén a Rossmann nagyobb hangsúlyt fektet a társadalmi felelősségvállalásra is. Négy szervezetet - a Semmelweis Egyetem I. sz. Gyermekgyógyászati Klinikát, a MRE Bethesda Gyermekkórházat, az Ágota Alapítványt és a Down Egyesületet - támogat összesen kétmillió forint értékben gyermekápolási és tisztítószerekkel, illetve szervezetenként ezer Jégkorszak plüssfigurát is ajándékoz, közel kilenc millió forint értékben. December 6-án ismét megrendezik a Rossmann Mikulásfutás-t. Ebből az alkalomból a drogéria-lánc újra megszervezi a cipős-doboz akciót is. Gazdasági adatok A Rossmann Magyarország Kft. 2014-es évi árbevétele 52,1 milliárd forint volt, ez az előző évhez képest 9,6%-os növekedést jelent. A cég 2,3 milliárd forint eredményt realizált, ami közel 50%-os rekord növekedést mutat. A 2015-ös évre legalább kétszámjegyű, a piaci átlag feletti növekedést vár a drogéria, tehát továbbra is piacrészesedést nyer.
rossmann_adomanyatadas_20150911.jpg (266.81 kB)
rossmann_sajtotajekoztato_20150911 (4).jpg (381.83 kB)
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
marketing | Euromoney | Profession.hu | visszajelzés | Mol | vállalkozás | álláskeresés | állásjelentkezés | kutya | napelempark | REGIO JÁTÉK | ebédházhozszállító | Prima Primissima | szilva | takarítás | mérnök | CIB Bank | Mol-csoport | BMW | E.ON | szülési szabadság | frissdiplomás | home office | táplálékkiegészítő
|
PARTNEREINK
|