SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | E-biznisz | Havonta 40 százalékkal nő a MasterPass tranzakciók száma Európában


MasterCard: Havonta 40 százalékkal nő a MasterPass tranzakciók száma Európában
2015-09-11 14:30 | Localtime PR & Consultancy



A MasterPass tranzakciók száma Európában átlagosan havi 40 százalékkal emelkedett az elmúlt hat hónapban - jelentette be a MasterCard.

A kártyatársaság korszerű fizetési megoldását jelenleg a világ 24 országában fogadják el, legutóbb Magyarországon, Németországban, Belgiumban és Törökországban vezették be. Ma már világszerte több mint negyedmillió kereskedőnél van lehetőségünk a minden eddiginél gyorsabb, egyszerűbb és kényelmesebb online vásárlásra.

Magyarországon idén júliusban vált elérhetővé a MasterCard globális digitális fizetési platformja, a MasterPass, mely egységes fizetési módot kínál a fogyasztók számára bármely internetes vásárlás esetén. Hazánkban elsőként az OTP Bank fejlesztése, az OTPay alkalmazás részeként jelent meg, ám más bankok ügyfelei számára is elérhető. A szolgáltatás segítségével a vásárló bárhol, bármikor, bármely mobileszközét (IOS és Android) használva fizethet, és ehhez mindössze néhány kattintás szükséges.

"Nem túlzás azt állítani, hogy a MasterPass formálja az online kereskedelem jövőjét. Az elmúlt fél évben megfigyelhető dinamikus fejlődés is azt mutatja, hogy egyre többen ismerkednek meg a szolgáltatással, és ragaszkodnak az általa nyújtott előnyökhöz" - mondta Javier Perez, a MasterCard Europe elnöke. "Tegnap a német elektrotechnikai áruházlánc, a Media-Saturn jelentette be, hogy hat európai országban teszi lehetővé a Media Markt és a Saturn vásárlói számára a MasterPass nyújtotta egyszerű, gyors és biztonságos online vásárlás élményét."

Európában már számos különböző iparágban tevékenykedő kereskedő elfogadja a MasterPass alapú fizetést webáruházában vagy mobilalkalmazásában. Ilyen például Németországban a Shopgate vagy a TECHNIKdirekt, az Egyesült Királyságban a Qkr! alkalmazást használó hamarosan 500 különböző étterem, valamint a legnagyobb jegyárusító oldalak is. Olaszországban a 2013-as bevezetése óta már az összes internetes kereskedő 40 százaléka lehetővé tette a vásárlók számára, hogy MasterPass segítségével fizessenek. A szolgáltatást a közlekedésben is alkalmazzák: az olaszoknál az Alitalia Airlines és a Trenitalia, a cseheknél a Czech Railways, a törököknél pedig a Bi Taksi utasai fizethetnek gyorsabban ilyen módon.

A hazai elfogadóhelyek száma is folyamatosan bővül. A kereskedők számára a nemzetközi elfogadáson túl további fontos előnyöket is nyújt a MasterPass, mivel gyorsabb, kényelmesebb és egyszerűbb fizetést tesz lehetővé, ezáltal növeli a vásárlói bizalmat és innovatív képet alakít ki a vállalkozásról. A terméknek ráadásul csatlakozási díja sincs.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!