SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Interaktív plakátkampány az Apple-től


Marketinginfo.hu: Interaktív plakátkampány az Apple-től
Külföld | 2015-09-10 17:30 | N4b



A kültéri megjelenés az Apple Music-ot és az IOS-n futó Shazam-ot reklámozza.

A New York City-t ellepő, elsőre hagyományos citylightnak tűnő plakátokon az Apple Music felirat szerepel, egy zenei előadó kíséretében. Az Apple logójában lévő kódra irányítva a telefont máris előjön a plakát egyedisége: a telefonon megjeleníti az adott előadó Apple Music oldalát. Az interktív plakát jól kapcsolódik az IOS-eken futó Shazam, zenefelismerő applikációhoz. Az Apple Musicnak jelenleg 11 millió felhasználója van - írta a Apple Insider.








TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!