SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | A mobil az out-of-home jövő kulcsa


Marketinginfo.hu: A mobil az out-of-home jövő kulcsa
Külföld | 2015-09-04 14:16 | N4b



A mobil technológia vezeti a globális trendeket az out-of-home kommunikációban - véli Craig Page Lee, a Posterscope dél-afrikai ügyvezetője abban az elemzésben, amelyben az OOH közeljövőbeli trendjeit vázolta.

Lee szerint kétség sem fér hozzá, az OOH-ra vár a legnagyobb átalakulás a különböző médiumok közül. Úgy látja, a világszerte kihelyezett, mintegy másfélmillió digitális tábla a nagyvárosok kulcsfontosságú helyein többszáz millió embert érhet el, a mobil technológia integrálásával pedig a hirdető márkák még sikeresebben szólíthatják meg a vásárlókat.

Növekedési kilátások

A szakember véleményét alátámasztják az iparági kutatási adatok is. A PWC globális média előrejelzésében (2015-19), az online hirdetések mellett a digitális out-of-home szektor előtt látják a kutatók a legnagyobb árbevétel-növekedési esélyt, évi 13,2 százalékos bővüléssel. Kiugró lehet a fejlődés a legsűrűbben lakott városokban, Szingapúr tekintetében például a DOOH részesedése a teljes out-of-home költésekből el fogja érni a 60%-ot és ez az arány Londonban is 54% körül alakul majd. Az előrejelzések Lee szerint akkor válhatnak realitássá, ha megvalósul a mobil interakció a hálózatba kötött digitális táblák esetében.

Globális OOH trendek

1, Az OOH költések egyharmada digitális lesz, köszönhetően az urbanizációnak.

2, Egyre inkább általánossá válik a realtime kommunikáció, a hirdetők a különböző DOOH üzeneteket realtime közvetítik, tehát például ahhoz időzítve, hogyan alakul egy bolt árukészlete. Szerepet kap a programmatic buying.

3, Fontos befolyásoló tényező lesz az out-of-home lokációk megtervezésekor a helyi közösség okostelefon használata. A márkák azokon a DOOH eszközökön szeretnének majd kommunikálni, amelyik térségben rengeteg tweet és instagram bejegyzés aktivizálódik.

4, A crossmédia platformok tervezéskor is felerősödik az OOH lokáció kérdése.

5, A bevásárlóközpontokban a DOOH média teret nyer a POS kommunikációban.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!