|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | A mobil az out-of-home jövő kulcsa
OUTDOOR/INDOOR
Marketinginfo.hu: A mobil az out-of-home jövő kulcsa
Külföld | 2015-09-04 14:16 | N4b
A mobil technológia vezeti a globális trendeket az out-of-home kommunikációban - véli Craig Page Lee, a Posterscope dél-afrikai ügyvezetője abban az elemzésben, amelyben az OOH közeljövőbeli trendjeit vázolta. Lee szerint kétség sem fér hozzá, az OOH-ra vár a legnagyobb átalakulás a különböző médiumok közül. Úgy látja, a világszerte kihelyezett, mintegy másfélmillió digitális tábla a nagyvárosok kulcsfontosságú helyein többszáz millió embert érhet el, a mobil technológia integrálásával pedig a hirdető márkák még sikeresebben szólíthatják meg a vásárlókat. Növekedési kilátások A szakember véleményét alátámasztják az iparági kutatási adatok is. A PWC globális média előrejelzésében (2015-19), az online hirdetések mellett a digitális out-of-home szektor előtt látják a kutatók a legnagyobb árbevétel-növekedési esélyt, évi 13,2 százalékos bővüléssel. Kiugró lehet a fejlődés a legsűrűbben lakott városokban, Szingapúr tekintetében például a DOOH részesedése a teljes out-of-home költésekből el fogja érni a 60%-ot és ez az arány Londonban is 54% körül alakul majd. Az előrejelzések Lee szerint akkor válhatnak realitássá, ha megvalósul a mobil interakció a hálózatba kötött digitális táblák esetében. Globális OOH trendek 1, Az OOH költések egyharmada digitális lesz, köszönhetően az urbanizációnak. 2, Egyre inkább általánossá válik a realtime kommunikáció, a hirdetők a különböző DOOH üzeneteket realtime közvetítik, tehát például ahhoz időzítve, hogyan alakul egy bolt árukészlete. Szerepet kap a programmatic buying. 3, Fontos befolyásoló tényező lesz az out-of-home lokációk megtervezésekor a helyi közösség okostelefon használata. A márkák azokon a DOOH eszközökön szeretnének majd kommunikálni, amelyik térségben rengeteg tweet és instagram bejegyzés aktivizálódik. 4, A crossmédia platformok tervezéskor is felerősödik az OOH lokáció kérdése. 5, A bevásárlóközpontokban a DOOH média teret nyer a POS kommunikációban.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
méz | villanyszerelés | frizura | Baron | kaputelefon | ajándék | szobanövény | SNPR Store | Green Pledge | CBD olaj | Revolut | Knorr-Bremse | olasz divat | hajmaszk | műszaki pálya | bankszámla | Pesterzsébeti Mentőállomás | juttatás | póló | coaching | utalvány | család | E.ON | immunrendszer
|
PARTNEREINK
|