SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | E-biznisz | Megugrott az Adidas a világhálón


Marketinginfo.hu: Megugrott az Adidas a világhálón
Külföld | 2015-08-31 18:33 | N4b



A Runtasticot bekebelező Adidas a mobileszközökön keresztül nyitott új csatornát a fogyasztói felé.

Továbbra is jól teljesít az Adidas e-kereskedelmi részlege - közölte az internet RETAILER. A vállalat 220 millió (69 mrd Ft) euróért vásárolta fel a mobilalkalmazásokat fejlesztő osztrák Runtasticot.

Az akvirált vállalat 20 alkalmazást adott ki 18 nyelven. A Runtastic appjai általában a sportolással kapcsolatos teljesítménymérést segítik.

"Hisszük, hogy ezekkel az eszközökkel segítjük azokat akik sportolnak. És nem csak a teljesítménymérésben, hanem abban is, hogy a közösségi oldalakkal való kompatibilitás közösségi élménnyé is teheti a testmozgást" - nyilatkozta Herbert Hainer, az Adidas igazgatója.


A Runtastic applikációit több mint 70 millióan használják világszerte. Olyan adatokat lehet mérni velük, mint a távolság, a sebesség, az ütem, az idő, a szívritmus vagy az elégetett kalória.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!