|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Élelmiszeripar | Rekord mennyiségű jegeskávét ittunk az idei nyáron
ÉLELMISZERIPAR
Tutti Élelmiszeripari Kft.: Rekord mennyiségű jegeskávét ittunk az idei nyáron
Országos | 2015-08-27 07:20 | B&D ComMedia Kft.
A jegeskávéból csak az idén eddig összesen 16%-kal többet értékesítettek, mint tavaly a teljes év során. A fagylaltpor az év első nyolc hónapjában* a cég éves forgalmának 21%-át tette ki. A rábapatonai székhelyű cég ebben az időszakban 1,85 milliárd forint forgalmat ért el. A 2015-ben nemzetközi díjat nyert TUTTI Jegeskávé italpor már az idei első nyolc hónapban közel 10 000 csomaggal többet értékesített, mint a tavalyi év során összesen (és közel 1,5-szeresét a 2011-es mennyiségnek). Csak az idén eddig összesen 580 000 poharat töltöttek meg a tejjel elkészíthető frissítővel. Ez jelenleg 16%-kal magasabb a tavalyi éves értékesítésnél és várhatóan eléri a 20%-os növekedést az év végére. A jegeskávé italpor webshop-on keresztül történő eladása is jelentősen, hatszorosára nőtt az előző évhez viszonyítva. A TUTTI fagylaltpor eladás az idén nyár végéig 457 tonna volt, ami már most 7%-kal túlszárnyalta a 2014-es évi teljes forgalmat - és ha kedvező az időjárás, ez az emelkedés szeptember végére elérheti akár a 9-10%-ot is. Idén eddig 25 620 000 (5 dkg-os) gombóchoz elegendő TUTTI fagylaltpor fogyott, hiszen az ország legtöbb cukrászdájában kapható fagylaltok alapanyagául ez szolgál. Az elmúlt közel 30 évben a trendeket a meglepően konzervatív ízlés jellemzik: a top 5 tejes (vanília, csokoládé, puncs, tejszín, kókusz) és gyümölcsös (citrom, eper, málna, alma, sárgabarack) ízek iránti keresletben nincs változás. Évente különleges ízek jönnek-mennek, extrém újítások születnek, a 3 éve megjelent TUTTI kékszőlő ízesítés azonban kivételt képez, mert előkelő pozícióját továbbra is tartja. A hazai élelmiszeripar egyik meghatározó vállalatának alapító-ügyvezetője, Prohászka Ottó a mai sajtótalálkozón elmondta: "a különleges táplálkozási igények kielégítését tűztük ki egyik legfontosabb célunknak, vagyis fokozott figyelmet szánunk a csökkentett energiatartalmú, a glutén- és laktózmentes termékekre, valamint a funkcionális élelmiszerekre, amelyekre a világon egyre nagyobb igény keletkezik." Az elsősorban poralapú élelmiszereket gyártó és forgalmazó magyar családi vállalkozás jövőbeli terveiről a cégvezető elmondta: folytatják a több lábon állás stratégiáját, továbbra is széles termékportfolióval terveznek, bővítik értékesítési csatornáikat és még nagyobb hangsúlyt helyeznek az exportpiacok megerősítésére. A Tutti Kft. 2015-re 4 milliárd forint árbevétellel tervez.
tutti logó.jpg (12.43 kB)
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
Olaszország | olasz divat | játékpiac | elektromos kerékpár | textíliák | motor | jégkorong | sport | gyerekszoba | E.ON | lakáskiadás | család | terasz | lámpa | grill | dekoráció | Fóliázás | coaching | Bridgestone Tatabánya | építőipar | emeletes ágy | méz | Airbnb | informatikai eszközök
|
PARTNEREINK
|