SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Élelmiszeripar | Rekord mennyiségű jegeskávét ittunk az idei nyáron


Tutti Élelmiszeripari Kft.: Rekord mennyiségű jegeskávét ittunk az idei nyáron
Országos | 2015-08-27 07:20 | B&D ComMedia Kft.



A jegeskávéból csak az idén eddig összesen 16%-kal többet értékesítettek, mint tavaly a teljes év során. A fagylaltpor az év első nyolc hónapjában* a cég éves forgalmának 21%-át tette ki.

A rábapatonai székhelyű cég ebben az időszakban 1,85 milliárd forint forgalmat ért el.

A 2015-ben nemzetközi díjat nyert TUTTI Jegeskávé italpor már az idei első nyolc hónapban közel 10 000 csomaggal többet értékesített, mint a tavalyi év során összesen (és közel 1,5-szeresét a 2011-es mennyiségnek). Csak az idén eddig összesen 580 000 poharat töltöttek meg a tejjel elkészíthető frissítővel. Ez jelenleg 16%-kal magasabb a tavalyi éves értékesítésnél és várhatóan eléri a 20%-os növekedést az év végére. A jegeskávé italpor webshop-on keresztül történő eladása is jelentősen, hatszorosára nőtt az előző évhez viszonyítva.

A TUTTI fagylaltpor eladás az idén nyár végéig 457 tonna volt, ami már most 7%-kal túlszárnyalta a 2014-es évi teljes forgalmat - és ha kedvező az időjárás, ez az emelkedés szeptember végére elérheti akár a 9-10%-ot is. Idén eddig 25 620 000 (5 dkg-os) gombóchoz elegendő TUTTI fagylaltpor fogyott, hiszen az ország legtöbb cukrászdájában kapható fagylaltok alapanyagául ez szolgál. Az elmúlt közel 30 évben a trendeket a meglepően konzervatív ízlés jellemzik: a top 5 tejes (vanília, csokoládé, puncs, tejszín, kókusz) és gyümölcsös (citrom, eper, málna, alma, sárgabarack) ízek iránti keresletben nincs változás. Évente különleges ízek jönnek-mennek, extrém újítások születnek, a 3 éve megjelent TUTTI kékszőlő ízesítés azonban kivételt képez, mert előkelő pozícióját továbbra is tartja.

A hazai élelmiszeripar egyik meghatározó vállalatának alapító-ügyvezetője, Prohászka Ottó a mai sajtótalálkozón elmondta: "a különleges táplálkozási igények kielégítését tűztük ki egyik legfontosabb célunknak, vagyis fokozott figyelmet szánunk a csökkentett energiatartalmú, a glutén- és laktózmentes termékekre, valamint a funkcionális élelmiszerekre, amelyekre a világon egyre nagyobb igény keletkezik." Az elsősorban poralapú élelmiszereket gyártó és forgalmazó magyar családi vállalkozás jövőbeli terveiről a cégvezető elmondta: folytatják a több lábon állás stratégiáját, továbbra is széles termékportfolióval terveznek, bővítik értékesítési csatornáikat és még nagyobb hangsúlyt helyeznek az exportpiacok megerősítésére.

A Tutti Kft. 2015-re 4 milliárd forint árbevétellel tervez.




tutti logó.jpg (12.43 kB)






TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!