|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | A vasárnapi boltzár ellenére is egyre többet költünk
KERESKEDELEM
![]()
Arena Plaza: A vasárnapi boltzár ellenére is egyre többet költünk
Budapest | 2015-08-25 09:29 | Double Decker PR Ügynökség
Bővülő forgalom, kimagasló eredmények: a vasárnapi boltzár sem törte meg az Arena Plaza egy éve tartó sikerszériáját - derül ki a GfK Hungária legfrissebb Exit Survey kutatásából. Bár az új szabályok miatt vásárolni csak a hét hat napján lehet, a statisztikák szerint ez nem volt hatással a vásárlási kedvre. Vasárnap helyett a legtöbben a hétfőt, a csütörtököt, vagy a pénteket választják, és egyre többet áldoznak divatra, műszaki cikkekre és kikapcsolódásra is. A piacon elérhető legszélesebb nemzetközi divatkínálat, az ingyenes parkolás, a hatalmas "zászlóshajó" üzletek és a tágas bevásárlóterek fontos vonzerőt jelentenek a látogatók számára. Az egyedülálló adottságoknak köszönhetően az Arena Plaza továbbra is kimagaslóan népszerű shopping célpont nemcsak a fővárosi, hanem az ország egész területéről érkező vásárlók körében is. Minden idők legjobb eredményeit érte el az Arena Plaza, Magyarország egyetlen regionális bevásárlóközpontja. A friss kutatási adatok az mutatják: bár az új nyitva tartási rend némileg átrajzolta a vásárlási szokásokat, az Arena Plaza nemcsak megőrizte vonzerejét, de vásárlói egyre több időt töltenek el a plázában, és egyre többet hagynak a kasszáknál. Az Arena Plaza nemcsak Budapesten és vonzáskörzetében népszerű: a látogatók mintegy negyede Pest megyén kívülről, az ország egész területéről érkezik. Előtérbe kerültek a hétköznapok Az üzletek nyitva tartására vonatkozó új szabályok nem szegték a vásárlók kedvét a GfK kutatása szerint. Kevesebb idővel gazdálkodnak, így még értékesebbé váltak számukra az Arena Plaza előnyei, a széles márkakínálat és az ingyenes parkolási lehetőség. A vásárlók más bevásárlóközpontokhoz képest kétszer annyi időt, közel 2 órát töltenek el az Arenában, ezalatt átlagosan 4 üzletbe térnek be. Akik korábban vasárnapra időzítették beszerzéseiket, most leginkább a hétfőt, a csütörtököt és a pénteket választják. Egész évben karácsony A látogatók nemcsak sok időt töltenek el, de a piaci átlag 2,5-szeresét hagyják az üzletekben. Egy tipikus Arena vásárló egy-egy látogatás alkalmával 2015 júniusában átlagosan több mint 17 ezer Ft-ot, azaz majdnem annyit költött, mint tavaly karácsonykor. A legtöbbet, átlagosan több mint 20 ezer Ft-ot, elektronikai cikkekre szánják, de több mint 18 ezer Ft-ot fizetnek ki ruhára, ékszerekre és órákra is. Sportfelszerelésre és sportruhára, illetve cipőre és táskára is szívesen költenek a bevásárlások során. Magyarországon az Arena Plazában található meg a legtöbb nemzetközi márka egy fedél alatt, így az áruház forgalmának fő húzóerejét a stílus és a divat adja. Ugyanakkor egyre többen választják a bevásárlóközpontot egy-egy kávézás, baráti találkozó vagy vacsora helyszínéül, és folyamatosan nő a mozi népszerűsége is. A kimagasló eredményekhez a bevásárlóközpont nyújtotta egyedülálló vásárlási és kikapcsolódási lehetőségek, a fogyasztói bizalom általános erősödése, valamint a Cushman & Wakefield üzemeltetési és bérbeadási csapatának sikeres munkája is hozzájárult. Balla Erna center menedzser szerint a kutatási adatok is az Arena üzleti stratégiájának hatékonyságát igazolják: "Újra megerősítést nyert, hogy az Arena közönségét igényes, céltudatos vásárlók alkotják, akik határozott elképzelésekkel és magas elvárásokkal érkeznek hozzánk. Ők azok, akik számára kiemelten fontos, hogy az Arena Plazában találják a legnagyobb nemzetközi divatválasztékot, új, stílusos "zászlóshajó" üzleteket és inspiráló, exkluzív környezetet a vásárláshoz. Célunk, hogy továbbra is még vonzóbb márkákkal és kikapcsolódási lehetőségekkel várjuk a látogatókat." ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
gyerekszoba | Autókulcs | ajtó | Bátor Tábor | oregánóolaj | akkumulátor | Környezetbarát tálak | AI technológia | vendéglátóipar | ALDI | Raiffeisen Nagydíj | baba fejlődés | SPAR | E.ON | internet | adómentesség | lakberendezés | első cipő | 57. Kékszalag | tok | bútorgyártás | dekoráció | Lidl | légzés
![]() |
PARTNEREINK
|