SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Hirdető/márka | Az ügynökségeken spórol a P&G


Marketinginfo.hu: Az ügynökségeken spórol a P&G
Külföld | 2015-08-10 15:31 | N4b



A Procter & Gamble 300 millió dollárt akar idén az ügynökségeken megspórolni.

A Procter & Gamble alacsony szinten tartja marketing büdzséje részarányát az idei pénzügyi évben, de a globális médiaköltéseket növelni fogják. Ide áramoltatják át majd azt a pénzt, amit az ügynökségi és produkciós keretek csökkentésével megspórolnak - áll az AdvertisingAge-en.

A vállalat komolyan megvágta marketing költéseit. A tavalyi pénzügyi évben a P&G megvált ügynökségei 40 százalékától világszerte, és 15 százalékkal (azaz 300 mio $) csökkentette ügynökségi és produkciós költségeit. "Idén még többet akarunk megspórolni és újrainvesztálni, elsődlegesen erősebb reklámkampányokba" - mondta el Jon Moeller pénzügyi igazgató. A cég Brazíliában például felére csökkentette ügynökségi költéseit - mondta el Moeller.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!