|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Média | A digitális részleg húzta az Axelt
MÉDIA
Médiainfo: A digitális részleg húzta az Axelt
Külföld | 2015-08-05 20:30 | N4b
A médiavállalat forgalma 9,8 százalékkal nőtt az idei első pénzügyi félévben. Növekedni tudott az Axel Springer SE az idei első pénzügyi félévben, első sorban a digitális aktivitásoknak hála - közölte a médiavállalat honlapja. Ebből a csatornából jött a teljes forgalom 60, valamint az adózás előtti eredmény 75 százaléka. Az apróhirdetési szektorban kétszámjegyű növekedést ért el a cég, így ez a terület bizonyult a legerősebb növekedési motornak. Az Axel konszolidált árbevétele 9,8 százalékkal nőtt. "Az első félévben továbbra is inkább a digitális üzleti modellekbe fektettünk be Németországban és világszerte egyaránt. A szektorban elért növekedés igazolja ezt a stratégiát" - mondta el Dr. Mathias Döpfner vezérigazgató. A vállalat konszolidált forgalma 1577 millió euró volt a tárgyidőszakban. Az adózás előtti nyereség 266 millió euró lett, azaz nagyjából változatlan az előző félévhez képest. Már megvan a 2015-ös becslés Az idei pénzügyi évre alacsony-közepes, egyszámjegyű forgalomnövekedést vár a Springer igazgatótanácsa. A növekvő reklámbevételekkel kívánják ellensúlyozni a csökkenő példányszám-bevételeket. Emellett a nyereséget is növelni kívánják, szintén egyszámjegyű mértékben. Fenntartható növekedési dinamika a digitális térben A digitális szektorból befolyó bevételek 848 millió euróról 946-ra nőttek a tárgyidőszak alatt. Ez 11,6 százalékos gyarapodást jelent. A digitális modellek külföldön is sikeresek tolták a cég szekerét. A vállalat külföldi forgalma 753 millió euró volt (előző félév: 609 mio). Ez 47,8 százalékos növekedést jelent. A reklámbevételek 985 millió eurót tettek ki (+15%). Ennek az összegnek a 80 százaléka a digitális térből jött. A példányszám bevételek 3,7 százalékkal csökkentek (364 mio-351mio). Nagyot nőttek az apróhirdetések A cég apróhirdetés részlege 56,8 százalékkal 355 millió euróra növelte bevételeit. A szektorban elért nyereség 45,9 százalékkal 147 millió euróra nőtt (korábbi: 101 mio). A fizetős modellek piacán a cég forgalma 4,1 százalékkal 728 millió euróra csökkent. A szegmensen belüli reklámbevételek pedig 8,5 százalékkal lettek kevesebbek. Ebben azért a magas bázisérték is szerepet játszott. A tavalyi második negyedévet erőteljesen megdobta a labdarúgó világbajnokság. A médiavállalat két legnagyobb nevű portálának már 348 ezer előfizetője volt június elején. Ebből 282 ezren a Bild, 66 ezren pedig a Welt előfizetői voltak. A digitális előfizetők számának növelése a cég egyik legfontosabb küldetése az idei évre. Jól indult a Politico Europe is. Júliusban már 1 millió egyedi látogatója volt az akkor már 3 hónapos portálnak. A fizetős modellekből befolyó nyereség 90,8 millió euró volt, azaz 31 százalékkal kevesebb, mint fél évvel korábban.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
CV | Magyar Vöröskereszt | Varnus Xaver | étterem | Palladio Orchestra | Auchan | cafeteria | fenntartható önkormányzat | fémipar | Játék | táp | álláskeresés | pezsgő | telefontok | karácsony | K&H | Virsli | macskák | Rhoda Scott | utazás | kutyák | magyarok | lemezhajlítás | Okostelefon
|
PARTNEREINK
|