|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Az innováció határozza meg az OOH jövőjét
OUTDOOR/INDOOR
![]() ![]()
Marketinginfo.hu: Az innováció határozza meg az OOH jövőjét
Külföld | 2015-07-27 12:28 | N4b
A kültéri reklámok evolúciójáról írt a campaign. A szakma jelen döntései komoly hatással lehetnek az out-of-home piac jövőjére - írja a campaign. A Londoni Közlekedési Vállalat (TfL) hamarosan bejelenti, hogy melyik ügynökséggel szerződik le a citylightok terjesztésére a buszmegállókban és az aluljárókban. A szerződések elnyerőivel több évre szerződnek le. A TfL kezében annyira fontos piac összpontosul, hogy a cég komoly hatást gyakorol az iparág egészére. Egyedi dinamika Az OOH az egyetlen olyan médiaág, amelyben a reklámozó, az ügynökség és a média mellett sok múlik egy harmadik félen is, az eszközök otthonául szolgáló terület tulajdonosán. Az olyan szerződésekből, mint a TfL-é több mint 7000 van az Egyesült Királyságban. A felületeket adó cégek jellemzően szeretnek több évben gondolkodni, nem árt tehát velük szemben hosszú távon gondolkodni. Ez az oka annak, hogy a velük kötött jelen idejű szerződések gyakorlatilag több évre meghatározzák az iparág arculatát. Fényes jövő Az OOH felszálló ágban van az Egyesül Királyságban. Ez azért nagy szó, mert a többi hagyományos médium lejtmenetben van. A szigetorszát OOH-szektora tavaly év végén produkálta története legjobb negyedévét, amelyben 6,1 százalékos növekedést ért el. A szektor forgalma 1 milliárd font volt 2014-ben, ez 3 százalékos éves gyarapodást jelent. A többi reklámszegmens közül csak az online tudta lepipálni növekedésben az OOH-t. A szakma legnagyobb kérdése a fizikai bővítés. A londoni busz- és metrómegállók adják például a kínálati oldal közel 20 százalékát. A kulcs az innováció A TfL eszköztára nagyjából fix. A buszok, a buszmegállók, a vasutak és az állomások száma nem fog drasztikusan nőni az elkövetkező néhány évben, tehát a rendelkezésre álló reklámhelyekből sem lesz több. Az innováció az egyetlen faktor, ami pozitív irányba tolhatja a bevételeket. A szakmának újszerű, izgalmas, értékteremtő, dinamikus ötletekre van szüksége. Az innováció kell ahhoz is, hogy a lehető legjobb kampányokat hozzák létre. Az innovációnak tehát még a reklámszakmai átlagnál is nagyobb szerepe van az alág sikerében. Ez pedig jó hír a kreatív ügynökségeknek. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
nyugtató | akkumulátor | Liv Duna Medical Center | SPAR | szálloda | Liverpool FC | tárolás | Gyógynövény | minibár | napelem | digitalizáció | nyakkendő | esküvői ruha | Carlsberg | kenőmájas | Turkish Airlines | KRQ | Pepco | Lidl | mesterséges intelligencia | grillezés | Turkish Technic | Rolls-Royce | lángos
![]() |
PARTNEREINK
|