SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Az innováció határozza meg az OOH jövőjét


Marketinginfo.hu: Az innováció határozza meg az OOH jövőjét
Külföld | 2015-07-27 12:28 | N4b



A kültéri reklámok evolúciójáról írt a campaign.

A szakma jelen döntései komoly hatással lehetnek az out-of-home piac jövőjére - írja a campaign. A Londoni Közlekedési Vállalat (TfL) hamarosan bejelenti, hogy melyik ügynökséggel szerződik le a citylightok terjesztésére a buszmegállókban és az aluljárókban. A szerződések elnyerőivel több évre szerződnek le. A TfL kezében annyira fontos piac összpontosul, hogy a cég komoly hatást gyakorol az iparág egészére.

Egyedi dinamika

Az OOH az egyetlen olyan médiaág, amelyben a reklámozó, az ügynökség és a média mellett sok múlik egy harmadik félen is, az eszközök otthonául szolgáló terület tulajdonosán. Az olyan szerződésekből, mint a TfL-é több mint 7000 van az Egyesült Királyságban.

A felületeket adó cégek jellemzően szeretnek több évben gondolkodni, nem árt tehát velük szemben hosszú távon gondolkodni. Ez az oka annak, hogy a velük kötött jelen idejű szerződések gyakorlatilag több évre meghatározzák az iparág arculatát.

Fényes jövő

Az OOH felszálló ágban van az Egyesül Királyságban. Ez azért nagy szó, mert a többi hagyományos médium lejtmenetben van. A szigetorszát OOH-szektora tavaly év végén produkálta története legjobb negyedévét, amelyben 6,1 százalékos növekedést ért el. A szektor forgalma 1 milliárd font volt 2014-ben, ez 3 százalékos éves gyarapodást jelent. A többi reklámszegmens közül csak az online tudta lepipálni növekedésben az OOH-t.

A szakma legnagyobb kérdése a fizikai bővítés. A londoni busz- és metrómegállók adják például a kínálati oldal közel 20 százalékát.

A kulcs az innováció

A TfL eszköztára nagyjából fix. A buszok, a buszmegállók, a vasutak és az állomások száma nem fog drasztikusan nőni az elkövetkező néhány évben, tehát a rendelkezésre álló reklámhelyekből sem lesz több.

Az innováció az egyetlen faktor, ami pozitív irányba tolhatja a bevételeket. A szakmának újszerű, izgalmas, értékteremtő, dinamikus ötletekre van szüksége.
Az innováció kell ahhoz is, hogy a lehető legjobb kampányokat hozzák létre. Az innovációnak tehát még a reklámszakmai átlagnál is nagyobb szerepe van az alág sikerében. Ez pedig jó hír a kreatív ügynökségeknek.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!