SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | E-biznisz | Elégedett a Jófogás.hu


Jófogás.hu: Elégedett a Jófogás.hu
Országos | 2015-07-22 16:33 | Schibsted Classified Media Hungary



A Jófogás.hu-n elérte az 1 milliót a Háztól-Házig szolgáltatással feladott hirdetések száma. Ezzel a kiegészítéssel az online kereskedelem szinte minden offline nyűgje lekerülhet a hirdetők válláról.

A Háztól-Házig szolgáltatással nem kell időpontot egyeztetni a vásárlóval, nem kell idegeneket beengednünk az otthonunkba, vagy várakozni a megbeszélt találkozóhelyen. "A GLS és a Jófogás.hu partnerségének segítségével létrejött Háztól-Házig ügyletek 96 százaléka volt sikeres, vagyis mindössze 4 százalék esetében adtak meg rossz címet, vagy utasították vissza a vevők a megrendelt terméket. A szolgáltatás tökéletesítéséhez az elmúlt időszakban mi is számos fejlesztést valósítottunk meg, hiszen egyértelműen látszik, hogy ez a szolgáltatás stabil jövőképet jelenthet az e-kereskedelmi piac minden szereplője számára. Volt olyan nap, amikor közel 13000 megrendelt csomagot szállítottunk ki a vevők részére" - mondta Farkas Gergely, a Jófogás.hu-val szerződésben álló GLS csomagszolgáltató ügyvezetője.

A szolgáltatással a hirdetők piaca is kinyílt, hiszen immár nemcsak az elérhető közelségű vevők jöhetnek szóba, hanem akár az ország másik végében élők is. A GLS futárszolgálat több száz csomagot szállított már a legkeletibb megyeszékhelyekről a legnyugatabbra fekvőkbe és fordítva. A legnagyobb teljesített távolság 463 km volt a szolgáltatás indulása óta. A megyék lakosságszámához viszonyítva Hajdú-Bihar és Szabolcs-Szatmár-Bereg megyék a legaktívabbak. Előbbi az eladásban volt rekorder: ezer lakosra 106 darab csomag jutott, míg utóbbiban ezer lakosra 109 vétel jött létre eddig.

A potenciális vevőkör országos szintre emelésével a hirdetési idők is nagyon lerövidültek. A Jármű kategóriában átlagosan majd' egy héttel gyorsította meg az adásvételeket a Háztól-Házig szolgáltatás, míg az Otthon, háztartás kategóriában is több nappal gyorsabban sikerült túladni a termékeken. A Háztól-Házig szolgáltatással feladott hirdetések negyede a Divat, ruházat kategóriából került ki. Ezt követi a Műszaki cikkek, elektronika kategória 21 és a Baba-mama kategória 18 százalékkal.

"A Jófogás és az OLX májusi fúziója óta az egykori OLX-es felhasználók között is gyorsan népszerű lett a Háztól-Házig szolgáltatás. Ezt bizonyítja, hogy az összeolvadást követően az addigi napi átlag 850 Háztól-Háziggal feladott hirdetés száma hirtelen 1100 fölé nőtt, vagyis az újonnan csatlakozott ügyfélkör is igényelte mindazt a kényelmet, amelyet a szolgáltatás nyújt" ̶- mondta Palocsay-Zubor Géza, a Jófogás ügyvezetője.

"A rövid idő alatt elért 1 milliós hirdetésfeladási számmal a Háztól-Házig szolgáltatás kijelölte azt az utat, amelyet az online hirdetési piacnak be kell járnia: vagyis, hogy az eladónak és a vásárlónak minél kevesebb feladata legyen a tranzakcióval kapcsolatban és ne csak az időbeli, hanem a fizikai korlátok is dőljenek le, amikor valaki szeretné eladni egy feleslegessé vált holmiját. A szolgáltatás sikerét visszaigazolja az is, hogy a Jófogást is üzemeltető nemzetközi médiavállalat több más országában is folytatnak már előrehaladott egyeztetéseket a szolgáltatás bevezetéséről".

A három legdrágább termék ára, amelyet Háztól-Házig szolgáltatással szállítottak ki, elérte a félmillió forintot. A legnagyobb értékű áruk címét két kamerás drón, illetve egy western nyereg birtokolja. Az 1 millió hirdetést összesen közel 100 ezer felhasználó adta fel, melyek 90%-a magánszemély volt.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!