|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | E-biznisz | Elégedett a Jófogás.hu
E-BIZNISZ
![]()
Jófogás.hu: Elégedett a Jófogás.hu
Országos | 2015-07-22 16:33 | Schibsted Classified Media Hungary
A Jófogás.hu-n elérte az 1 milliót a Háztól-Házig szolgáltatással feladott hirdetések száma. Ezzel a kiegészítéssel az online kereskedelem szinte minden offline nyűgje lekerülhet a hirdetők válláról. A Háztól-Házig szolgáltatással nem kell időpontot egyeztetni a vásárlóval, nem kell idegeneket beengednünk az otthonunkba, vagy várakozni a megbeszélt találkozóhelyen. "A GLS és a Jófogás.hu partnerségének segítségével létrejött Háztól-Házig ügyletek 96 százaléka volt sikeres, vagyis mindössze 4 százalék esetében adtak meg rossz címet, vagy utasították vissza a vevők a megrendelt terméket. A szolgáltatás tökéletesítéséhez az elmúlt időszakban mi is számos fejlesztést valósítottunk meg, hiszen egyértelműen látszik, hogy ez a szolgáltatás stabil jövőképet jelenthet az e-kereskedelmi piac minden szereplője számára. Volt olyan nap, amikor közel 13000 megrendelt csomagot szállítottunk ki a vevők részére" - mondta Farkas Gergely, a Jófogás.hu-val szerződésben álló GLS csomagszolgáltató ügyvezetője. A szolgáltatással a hirdetők piaca is kinyílt, hiszen immár nemcsak az elérhető közelségű vevők jöhetnek szóba, hanem akár az ország másik végében élők is. A GLS futárszolgálat több száz csomagot szállított már a legkeletibb megyeszékhelyekről a legnyugatabbra fekvőkbe és fordítva. A legnagyobb teljesített távolság 463 km volt a szolgáltatás indulása óta. A megyék lakosságszámához viszonyítva Hajdú-Bihar és Szabolcs-Szatmár-Bereg megyék a legaktívabbak. Előbbi az eladásban volt rekorder: ezer lakosra 106 darab csomag jutott, míg utóbbiban ezer lakosra 109 vétel jött létre eddig. A potenciális vevőkör országos szintre emelésével a hirdetési idők is nagyon lerövidültek. A Jármű kategóriában átlagosan majd' egy héttel gyorsította meg az adásvételeket a Háztól-Házig szolgáltatás, míg az Otthon, háztartás kategóriában is több nappal gyorsabban sikerült túladni a termékeken. A Háztól-Házig szolgáltatással feladott hirdetések negyede a Divat, ruházat kategóriából került ki. Ezt követi a Műszaki cikkek, elektronika kategória 21 és a Baba-mama kategória 18 százalékkal. "A Jófogás és az OLX májusi fúziója óta az egykori OLX-es felhasználók között is gyorsan népszerű lett a Háztól-Házig szolgáltatás. Ezt bizonyítja, hogy az összeolvadást követően az addigi napi átlag 850 Háztól-Háziggal feladott hirdetés száma hirtelen 1100 fölé nőtt, vagyis az újonnan csatlakozott ügyfélkör is igényelte mindazt a kényelmet, amelyet a szolgáltatás nyújt" ̶- mondta Palocsay-Zubor Géza, a Jófogás ügyvezetője. "A rövid idő alatt elért 1 milliós hirdetésfeladási számmal a Háztól-Házig szolgáltatás kijelölte azt az utat, amelyet az online hirdetési piacnak be kell járnia: vagyis, hogy az eladónak és a vásárlónak minél kevesebb feladata legyen a tranzakcióval kapcsolatban és ne csak az időbeli, hanem a fizikai korlátok is dőljenek le, amikor valaki szeretné eladni egy feleslegessé vált holmiját. A szolgáltatás sikerét visszaigazolja az is, hogy a Jófogást is üzemeltető nemzetközi médiavállalat több más országában is folytatnak már előrehaladott egyeztetéseket a szolgáltatás bevezetéséről". A három legdrágább termék ára, amelyet Háztól-Házig szolgáltatással szállítottak ki, elérte a félmillió forintot. A legnagyobb értékű áruk címét két kamerás drón, illetve egy western nyereg birtokolja. Az 1 millió hirdetést összesen közel 100 ezer felhasználó adta fel, melyek 90%-a magánszemély volt. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
bónuszrendszer | Knorr-Bremse | autódekoráció | alumíniumkerítés | hőmérséklet | tudás | Centrál Színház | menstruáció | társ | retinol | inkontinencia | hajópadló | Liszt Ferenc Kamarazenekar | lakásfelújítás | szivattyú | Vizelettartás | KunlunChem | Játék | Iskolaszer | tartálykutatás | kávékapszula | párásító | hegesztőpajzs | bőrápolás
![]() |
PARTNEREINK
|