SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kutatás | Elindult a harmadik nemzetközi kutatás a data-driven marketing trend...


DIMSZ: Elindult a harmadik nemzetközi kutatás a data-driven marketing trendekről
2015-06-30 09:21 | DIMSZ



A "Global Review of Data-Driven Marketing & Advertising" nevű kutatás a világ 27 országában méri fel az adatvezérelt marketing jelentőségét a piacon.

A kutatást lebonyolító szervezet a Global DMA, partnere a New-York-i székhelyű Winterberry Group üzleti tanácsadó cég. A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség a magyarországi piac adatait szolgáltatja a nemzetközi felméréshez.

A direkt marketing szövetségek nemzetközi szervezetének, a Global DMA kutatásának eredményei rávilágítanak majd, hogy az elkövetkező évben milyen költségvetéssel terveznek az egyes országok és milyen az adatvezérelt marketing differenciálódása a különböző régiókban.

A kutatás az alábbi főbb kérdésekre keresi a választ:
 
  • A data-driven marketing aránya az egész marketing piacon belül
  • A különböző csatornákra szánt költségek aránya
  • A data-driven marketing felhasználási szintjei régiók és országok szerint
  • A következő év meghatározó data-driven marketing trendjei
  • A különböző országok és régiók hasonló, illetve eltérő data-driven marketing eszközei


A Global DMA tavalyi, 2014-es kutatásban részt vett 3000 kitöltő több mint 80%-a mondta azt, hogy az adat, mint eszköz kifejezetten fontos szerepet kap, miközben a kitöltők 92,2%-a úgy nyilatkozott, hogy a következő években a marketing szerteágazó területein mindenhol az adat lesz az az eszköz, amely lényegesen meghatározza majd a munkájuk sikerességét.

"A hazai piac összevetése a világ többi országéval azért is fontos, mert a direkt marketing piac mérete hazánkban ismét növekedésnek indult, és az elmúlt évet 29,5 milliárd forinttal zárta, ami 2 százalékos gyarapodást jelent. A 2015-ös évet tekintve a cégek többsége továbbra is optimista és a piac méretének további növekedését jósolja" - nyilatkozta Huszics György, a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség elnöke.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!