SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Szponzoráció | A PepsiCo az UEFA bajnokok ligájában


PepsiCo: A PepsiCo az UEFA bajnokok ligájában
2015-06-30 08:18 | Merlin Communications Magyarország Kft.



A PepsiCo bejelentette, hogy új partnerséget alakít ki az Európai Labdarúgó-szövetséggel (UEFA).

A Lay's, a Gatorade és a Pepsi lesz a bajnokság vezető márkája; emellett a PepsiCo a Doritos, Lipton és 7UP márkákat is beveszi majd a szponzorációs programba. A PepsiCo megállapodása az UEFA Bajnokok Ligájával még a 2015/16-os szezon kezdetét megelőzően, július 1-én fog hivatalosan is életbe lépni.

Ramon Laguarta, a PepsiCo Európa elnök-vezérigazgatója a következőket mondta: "Az UEFA Bajnokok Ligája kétség kívül a világ egyik legtekintélyesebb labdarúgó tornája, és miután minden szezonban milliárdnál is több focirajongó nézi a meccseket, ez az új partnerség példa nélküli lehetőségeket kínál mindkét félnek. Szenvedélyünk a labdarúgás, és már alig várjuk, hogy e szenvedélyünket megoszthassuk az UEFA Bajnokok Ligája szurkolóival Európában és világszerte."

Ramon Laguarta hozzátette: "A PepsiCo élelmiszer- és italmárkái, valamint az UEFA Bajnokok Ligája kiváló párost alkotnak együtt. Erőink egyesítésével kivételes szórakozási lehetőségeket kínálhatunk baráti, családi összejövetelek alkalmára. Mi ketten újabb magasságokba fogjuk emelni a labdarúgás és a szórakozás együttesét, és az UEFA Bajnokok Ligája szurkolói a 2015/16-os szezon beindításával fantasztikus új élményekre számíthatnak a Lay's-től, a Gatorade-tól és a Pepsitől. "
Guy-Laurent Epstein, az UEFA Events SA marketing igazgatója így nyilatkozott a megállapodás kapcsán: "Nagy örömmel köszöntjük a PepsiCo-t az UEFA Bajnokok Ligája hivatalos partnereként. A PepsiCo szó szerint globális partner, és izgatottan várjuk, hogy szoros együttműködésünk révén szerte a világon innovatív marketing lehetőségekkel kápráztassuk el a szurkolókat, ugyanakkor a PepsiCo szórakoztatás terén meglévő szerteágazó tapasztalatait is felhasználjuk majd arra, hogy tovább erősítsük az UEFA Bajnokok Ligája márkáját."

Az UEFA Bajnokok Ligája döntője a világ legnézettebb éves sporteseménye. A szombati (2015. június 6-i) döntőt több mint 200 országban sugározták, így a becslések szerint 400 millió nézőhöz jutott el úgy, hogy 180 millióra tehető az élőközvetítés nézőinek átlagos száma. Egy szezon a selejtezőktől a döntőig 17 labdarúgó hétvégét jelent, összesen 145 meccsel. A Liga több mint 110.000 órányi TV tartalmat kínál egy szezonban. A nézők száma regionálisan és globálisan is kiemelkedő: az élőközvetítést világszerte 1,1 milliárd néző követi.

A PepsiCo a labdarúgás iránt már régóta kialakult szenvedélye mellett előszeretettel lép kapcsolatba világklasszis sportbajnokságokkal és alakít ki érdekfeszítő, élvonalbeli tartalmat és marketing programokat. A PepsiCo egyéb sport liga partnerei közé tartozik a Nemzeti Kosárlabda Szövetség (NBA), a Nemzeti Amerikai Futball Szövetség (NFL), a Nemzeti Jégkorong Liga (NHL), a Major League Baseball baseball bajnokság, az Indian Premier League krikett bajnokság és a Nemzetközi Krikett Tanács.(ICC).







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!